Na zadnjem kraju lonca (gde izlazi ona zadnja cev) otvori pored cevi jos jednu rupu na limu lonca, pored ove cevi i zavari drugu cev. Tako si stavio drugu cev koja nema samo estetsku funkciju nego i izbacuje gasove iz komore lonca. Postojeća cev je produžetak perforirane cevi u loncu, a novom cevkom "otvaraš" lonac, tj. povećavaš mu protok.
Nećeš poremetiti rad motora, jer je to skroz nazad, dovoljno daleko od motora, dobićeš samo malo dublji zvuk na auspuhu, bez buke, režanja i nakih praskanja i to ravnomeran zvuk na svim obrtajima, koji liči (ne znam baš da li je ovo najjasniji opis) na standardni zvuk motora sa dosta većom kubikažom.
Ja sam na mom autu umesto originalne izduvne cevu stavio 80mm i još sam malo skratio perforiranu cev na kraju, pre nego što izlazi iz lonca, i sada izbacuje gasove iz perforirane cevi i iz komore oko cevi, zajedno. Dodvanjem još jedne cevi isto ćeš dobiti.
I ja planiram da uradim ovo sa dve cevi je mi je luk na braniku iznad izduva dugačak taman da ispod njega stanu dve cevke (Galant GLSi 2.0 8V 92.). Branik je potpuno isti kod GTI galanta koji fabrički i ima 2 cevi, ali one tanke, ja bih stavio malko deblje. Al nikako da izmenjam trulež ispred zadnjeg lonca da sve to ima nekog smisla
Znači, idi u auspuh servis, traži da ti brenerom iseku rupu na loncu pored postojeće cevi i na tu rupu da ti zavare novu cev i to je to!