od brandzoni »
Ned Avg 21, 2011 9:10 am
Witch je lepo objasnila sve.
Na ovom linku imas neke podatke
http://thealloywheelguide.co.uk/fitment ... itsubishi/
Tu su podaci za galanta od 96 god. pa navise ali trebalo bi da su isti. Mozes i sam neke da proveris samo ti treba kljunasto merilo ili metar za merenje. Na staroj felni,pretpostavljam da je fabricka, moze se izmeriti centralna rupa,dijagonala srafova a i pogledati da li pise negde ET,koliko je jota i sl. Moze i da se skine tocak pa se premeri glavcina gde naleze tocak i vidis koliki je centralni otvor.
Mada, podaci su verovatno tacni pa mozes samo prekontrolisati.
Gledaj da bude priblizno isti Offset (ET). Sto je manji ET to je felna izbacenija,ka spolja- rubu, sto je veci ide ka unutra-amortizeru, zato treba da je priblizno isti kao kod fabricke felne da ne bi negde kacio tocak,naravno bitna je i sirina felne.
Ako ti sta pomaze,ja sam kod svoje carisme presao sa R14 185/65 5.5j ET44 na R15 195/55 7j ET38 bez problema. S tim da su zadnji tockovi na granici cesanja sa rubom,ali ako ga ne pretovaris ovako neces ni saznati
Mislis sportski spusten a ono pun gepek cementa
Znaci najbitnije od svega je da pri promeni velicine felne ostane priblizno isti precnik celog tocka(smanjenjem profila gume ako se ide na veci precnik felne), priblizno isti ET i da se ne pretera sa sirinom felne.
Poslednja izmena od
brandzoni u Sre Okt 19, 2011 8:43 pm, izmenjeno 1 put ukupno.