od milan_vl »
Pon Jan 21, 2013 11:38 am
Ovako, ugradio sam sekvent plinski uredjaj stag 4+, tomasseto isparivac i valtek dizne. Auto radi dobro, dobro ide, ali se neke cudne stvari desavaju. Naime na odredjenom broju obrtaja (od 2-3000 obrtaja) u istoj brzini pri konstantnom gasu desava mi se da kao da trza auto (pri cemu su trzaji jako slabi i moze amo vozac da ih oseti), a i cini mi se da mi je potrosnja plina malo veca nego sto bi trebalo (oko 10 litara mestovite voznje), a na auto putu pri brzini od 110-120km/h je bila izmedju 9 i 9,5 litara. Menjao sam svecice i kablove, rasturao i cistio razvodnu kapu i ruku i oko truje bi trebalo da je sve u redu. Na benzinu nikakvih problema nema, ni sa potrosnjom ni sa trzajima.
Gledajuci po netu video sam za taj neki sitem ubrizgavanja koji valjda mazda koristi (a mozda i drugi japanci), a to je da u nekim rezimima rada motora, motor predje sa sekvencijalnog na polu-sekvencijalni rezim rada, i tada zbuni plinski kompjuter koji lose ocitava mapu, a posledice toga su povecana potrosnja goriva i trzaji u voznji.
Interesuje me da li se jos neko susreo sa ovakvim problemom i jel zna nesto vise o tome, kao i o podesavanju koje postoji u opcijama za stag 4+ kompjuter (mazda leaning se zove). Pozdrav!