od Vlada » Uto Okt 19, 2010 9:54 pm
od TheNT » Sre Okt 20, 2010 8:35 am
od hagor » Sre Okt 20, 2010 6:35 pm
od TheNT » Čet Okt 21, 2010 12:14 am
od hagor » Čet Okt 21, 2010 12:22 am
od TheNT » Čet Okt 21, 2010 8:21 am
od iopetja » Čet Okt 21, 2010 9:42 pm
Težava pri izdelavi plinske naprave se je pojavila zaradi dejstva, da so bencinski injektorji izpostavljeni visoki temperaturi ter da se hladijo na podlagi pretoka bencina. V tak avtomobil bi lahko teoretično vgradili napravo, ki deluje na principu venturijeve cevi, vendar bi v praksi ta rešitev povzročila uničenje bencinskih injektorjev, saj bi v cilindru izgoreval plin, ki bi prav tako pregreval injektorje, hlajenja z bencinom pa ne bi bilo.
V ta namen so v podjetju Tartarini, katerega zastopnik v Sloveniji je podjetje Sigas, razvili plinsko napravo, ki rešuje težavo s pregrevanjem. Za razliko od obstoječih plinskih naprav, kjer avto v plinskem režimu deluje samo na plin, v primeru nove naprave deluje vedno na kombinacijo obeh goriv. Avto, ki ga s takšno napravo predelamo, bo trošil 15-20% bencina in 80-85% plina.
To pa v številkah pomeni, da bo avto, ki ima porabo 10 l / 100 km porabil sedaj 2 litra bencina in 8 litrov plina, kar pri slovenskih cenah goriva pomeni, da je povprečna cena pri porabi 20/80 0.67 Evra, oziroma dobra pol evra manj, kot je cena samega bencina.
od Vlada » Čet Okt 21, 2010 11:42 pm
od TheNT » Pet Okt 22, 2010 9:19 am
od hagor » Pet Okt 22, 2010 2:03 pm
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta