od promaseni »
Uto Jun 28, 2011 9:33 pm
Na Galantu e33 2.0 8V 1992 motor 4g63 lampa check engine mi se upali kada vozim neko vreme otvorenim putem konstantnom brzinom, bez dodavanja ili oduzimanja gasa. Ovakvom vožnjom potrebno je oko 1 km da se upali lampica check engine.
To mi se dešavalo i ranije ali je prestalo posle čišćenja dizni koje su bile dosta prljave i auto je imao promenljiv ler gas.
Pre nekoliko meseci opet je počela da se pali lampica, a pošto sam vezao led diodu na konektor za dijagnostiku, procitam kod 11, isto kao i ranije. Problem sa smešom. Auto radi normalno, sve OK, ide dobro ali check engine svetli . I kad se upali vise neće sam da se ugasi. Ranije je hteo da se ugasi posle malo gasiranja po putu, vožnje na višim obrtajima i slično. Sad nema šanse - samo kad skinem klemu sa akumulatora. I kad vratim klemu (a to radim kad je motor vruć) pustim ga da radi nekoliko minuta na leru dok se ne umiri rad motora, dok komp ne "povata sve konce" i sve ne bude kako treba. I sve je OK dok na otvorenom putu ne vozim onako, konstantnom brzinom, konstantnim gasom, bez inajmanjeg dodavanja ili oduzimanja gasa. Svejedno je dali idem 60 ili 160 km/h. Mislio sam da nije do kvaliteta goriva, sipao na svim mogućim pumpama, ali nema razlikee. Sipao i aditive za čišćenje dizni u gorivo i ne vredi!
Očistim ja dizne iako nisu davale znake da su prljave, auto za nijansu bolje ide, jedva primetno, ali opet javlja grešku za smešu na otvorenom.
Na LEDu ne očitavam nikakvu drugu grešku, samo kod 11 a to je smeša.
Dali je neko imao ovakav problem ili možda ima neka ideja šta bi moglo da bude. Ja sam sve proverio više puta i sve je u redu, a tako se i ponaša u 90 odsto slučaja. Ovo mi liči na neke "veštice". Ali siguran sam da ovde ima iskusnih stručnjaka