od Okram »
Sre Mar 28, 2012 10:40 pm
E pa ovako! Imam problem za koji niko od majstora u Beloj Crkvi ne zna sta je tacno u pitanju! Naime, problem je kako sam i napisao u naslovi startovanje hladnog motora! Kad je motor hladan pri startovanju se upali ali umesto da odmah obrtaji odu na 1500+ obrtaji padnu na 400-500 i onda se tako motor muci 5-10 sekundi i posle toga laicki receno kao da se ukljuci saug i motor dobije tih oko 1500 obrtaja koje bi po pravilu odmah trebao da ima! Takodje, dok je motor hladan i ne postigne radnu temperaturu kada god stisnem kvacilo i auto bude u leru obrtaji padaju na 400-500, a ponekad kada pokrecem volan pri okretanju auta desi se i da mi se ugasi! Kada auto postigne radnu temperaturu sve ovo prestaje i auto radi sasvim normalno i prilikom ponovnog startovanja i rada! Kada su bile ove temperature ispod nule, auto sam morao po par puta da startujem ali bi se odmah ugasio dok posle 3-4 startovanja ne bi poceo da se ponasa kako sam vec gore objasnio! U periodu kada je bilo ispod -10 stepeni nisam mogao uopste da startujem auto ni nakon tih 3-4 pokusaja kada na sekundu upalim motor pa bih posle toga presisao! Na kraju sam uhvatio foru da moram da kljuc drzim i pokusavam da startujem motor 10-ak sekundi i da ne pustam iako cujem da se motor pokrenuo dok ne podigne obrtaje tj. po mom misljenju ukljuci automatski saug! Znam da ovo nije nimalo dobro za motor ali sta da radim kad sam jedino tako uspevao ujutru da ga upalim! Posle je palio normalno!
Ne znam da li je bitno ali da navedem i da je auto nekada cudno radio u smislu da se na visokim obrtajima kada dodam gas gusio tj. pocne da bruji i da polako prima gas ali ne kako bi trebalo! Isto je i kada se motor na otvorenom putu smiri na bilo kojoj brzini 80-90-100 km/h odmah nakon nekoliko minuta ukljuci lampicu Check engine! Mislio sam da je to zbog zaprljanih filtera ili loseg goriva ali kada sam uradio mali servis i ponovo je isto bilo onda sam uzeo pa sam sve konektore tj. buksne naspricao WD-om, resetovao kompjuter i sada radi super tj. prima gas odlicno pri bilo kojim obrtajima (jedino jos nisam isao nigde da vidim da li ce opet da ukljuci tu lampicu)! Ukoliko auto ganjam sa visokim obrtajima i na otvorenom vozim 120+ lampica Check engine se ne ukljucuje!
Proveravao sam i da li kompjuter daje one sifre da nesto nije u redu ali komp. daje signal da je sve OK i da nema kvarova!
Ne znam da li sam nesto propustio ali ako treba jos nesto da objasnim tu sam! Ne znam sta je u pitanju, neki mi kazu da je taj automatski saug, neki da je protokomer vazduga ali niko ne zna sta je tacno u pitanju!
Molim vas ako bilo ko zna sta je u pitanju da mi pomogne!
Hvala unapred svima koji makar procitaju ovaj topic i nadam se da ce mi neko pomoci da resim problem!
Pokusao sam da snimim startovanje motora mobilnim telefonom ali ne znam da li cete moci da vidite! U svakom slucaju evo ga link
http://youtu.be/P-nW_DyshZY