od DJ DEX »
Ned Maj 04, 2014 10:48 am
Mislim da treba da se zadovoljis sa tim sto imas i da nista ne diras dok te sluzi takav kakav jeste.Zasto ti ovo savetujem?
1.8 dizel koji si ubacio od Colta je identican motor kao i TD spolja a i iznutra su jako male razlike.U samom motoru jedina razlika je celo klipa .Turbo klip ima malo upusteno celo za razliku od obicnog dizela koji je skoro ravan.To je sto se motora tice.Pumpa visokog pritiska takodje nije ista za turbo ima dodatak odozgo koji je preko vakuuma povezan sa turbinom .
Turbina moze da se namontira na obican dizel bez bilo kakvih prepravki ako je imas od tvog starog TD motora.Problem je u tome sto cak ni sa turbinom neces dobiti mnogo jer je razlika izmedju D i TD motora 11kw.Obican dizel je 44kw a TD 55kw.I to je snaga motora kad je sve novo.Kad pogledas snagu motora u odnosu na tezinu auta od 1270kg za prazan vidis da je to jako mala razlika.Bilo koja varijanta od ovih ima i svoju finajsku stranu i razliku.Dizel trosi za 1l manje od Turbo Dizela.Pre ubacivanja turbine morao bi istu da izremontujes da ti ne bi napravila problem a to kosta od 150-300e.
2.0 TD moze da se ubaci ali ti za takav poduhvat treba para kolko otprilike vredi tvoj auto na trzistu.
Kraj cele ove price je kao i pocetak: Ne diraj nista jer ce te kako god okrenes skupo kostati a nece mnogo dobiti
Sve ovo ti pricam jer sam ja sve to probao
Cak sam budzio i interkuler na Turbo varijantu.Moj Galant 1.8TD se zadnje 4 godine vozi kao 1.8 D .Nije neki trkac ali stigne gde god da podje sa potrosnjom nafte od 6.4 l u gradskom rezimu do 4.5 na otvorenom.