od DJ DEX »
Pet Feb 18, 2011 3:06 pm
Nije mi jasno sta ti se desava sa osiguracem nije bas uobicajeno da crkavaTo bi trebalo proveriti ,nije za igranje, treba naci uzrok zasto crkava
Promena broja obrtaja lera uglavnom dolazi sa usisne klapne.Uglavnom se javljaju dva problema vezano za sauh.
1.Na samom leptiru za gas pored poluge gde se kaci sajla za gas postoje dva zavrtnja-srafa.Jedan sluzi za stelovanje ler gasa a drugi za visinu broja obrtaja kad je motor pod sauhom.Obicno ljudi ne znajuci cackaju onaj koji sluzi za sauh pa se desava to kao kod tebe jer se rasteluje pa ne moze da "vrati sauh".
2.Drugi slucaj je da crkne motorcic koji se nalazi na samoj klapni koji sluzi za sauh.Srafi se sa dva zavrtnja m8 12 glava i ima odozgo dzek sa dve zice.Crn je i ima na sebi kao gumicu kao manzetna .
Da li ti auto uopste ima sauh ujutro
Ako ima koliki je ne bi smeo da bude preko 1500 obrtaja.
Ako je motorcic ispravan i imas sauh ujutro a ler te zeza probaj kad je motor vruc da zavrtanj na klapni sa masinskom glavom i bez opruge na sebi odvrnes dok se obrtaji ne smire ili dok broj obrtaja ne padne.Ako se broj obrtaja smiruje i opada znaci da je neko greskom zategao taj sraf da bi podigao ler.Ako su nakon ovoga obrtaji niski zategni sraf sa oprugom koji takodje stoji na klapni dok obrtaji ne dodju na 800.
Desava se i da crkne deo u kompijuter za sauh pa motor hoce da pali a nema sauh i dok se ne zagreje nece da radi na ler.To je moguce i kod tebe jer kompijuter dobija - minus informaciju preko davaca na glavi dal je motor vruc il hladan.
Nadam se da sam uspeo da ti docaram problematiku.POZDRAV