Problem sa paljenjem
Kvarovi i popravke...

Grekos1
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Pon Dec 13, 2010 7:45 pm

Problem sa paljenjem

od Grekos1 » Pon Dec 13, 2010 8:03 pm

Vozim Pajera 2.8kubika, 98 godiste i imam problem sa paljenjem auta ujtru i po hladnom vremenu.
Jedva ga uspijem upaliti, ali uz maksimalan gas, nakon cega mi se stvori ogroman, ali ogroman oblak bijelog dima koji nezaustavljuvo kulja iz auspuha. U vecini slucajeva, auto se jednostavno ugasi, a gas jednostavno kao da i ne postoji, nema nikakve reakcije motora na pritiskanje papucice. Ponekad, uspijem i da ga odrzim na velikom gasu, ali mnogo mnogo dimi, i nakon desetak minuta dimljenja auto pocne normalno da radi. Nedavno sam zamijenio filtere nafte, vazduha, ulja i ulje, ali nista na kolima se nije promijenilo.
Hvala svima na savjetima.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Problem sa paljenjem

od DJ DEX » Pon Dec 13, 2010 11:21 pm

Postoje vise problema sa paljenjem kod 2.8td.
1.Drukalica ili ac.pumpa koja navlaci gorivo u filter nafte vrati gorivo preko noci pa mu duze treba da navuce gorivo
2.Prilikom kupovine filtera za gorivo prodavci daju filter koji na sebi ima centralnu gumicu koja ne ide na pajerovo kuciste i ta gumica smeta pa nikad ne moze da se zasrafi do kraja pa tu vuce vazduh
3.Rotor u Pumpi visokog pritiska ne povlaci dovoljno goriva pa mu nakon duzeg stajanja treba vise vremena da navuce gorivo do dizni
4.Proveriti grejace
Tvoj problem mi pomalo lici na grejace jer nakon duzeg paljenja upali na kompresiju i nagomilanu naftu u cilindrima izbaci u obliku belog dima a visak nafte ga gusi i ne moze da primi gas.
Nadam se da je kompresija dobra i da ona nije uzrok tvom problemu.
Problem sa Bosch pumpom kad rotor ne vuce gorivo se obicno manifestovao tako sto samo kad auto stoji preko noci ujutro nece dugo da upali dok jednom ne navuce gorivo a posle ceo dan pali ko mina.Inace nista od ovoga ne radi u domacoj radinosti vec iskljucivo kod majstora sa iskustvom na PAJERO.Samo 2.8td ima nekih svojih problema.POZDRAV

Grekos1
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Pon Dec 13, 2010 7:45 pm

Re: Problem sa paljenjem

od Grekos1 » Čet Dec 30, 2010 5:30 pm

Kao prvo, mnogo hvala na savjetu, zahvalan sam na tome sto dijelite svoje znanje.
Otisao sam da provjerim grijace, i tri su bila crkla. Kupio sam 4 nova i zamjenio. Posle toga je palio ko mina, bez problema, doduse to je bilo za vrijeme onih par toplih dana. Medjutim, cim je zazimilo, doslo je do problema. Pre par dana sam ga probao upaliti, bilo je par stepeni ispod nule, i zaista on je upalio iz prve, na pola kljuca. Fin crni dim je izasao iz auspuha. Čok, tj ona rucica za gas mi je bila maksimalno izvucena. Radio je tako 5-6min, dok nije temperatura pocela da se penje na radnu, pa sam probao da smanjim čok. Cim sam malo smanjio čok, da rasteretim motor, odmah je kao izgubio snagu i poceo da kaslje, uz bijeli dim, i ugasio se. Probao sam opet da ga upalim, ali nije htjeo, opet kao da ne postoji papucica od gasa.
Ako imas neki savjet, i vise je nego dobrodosao!

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Problem sa paljenjem

od DJ DEX » Čet Dec 30, 2010 10:54 pm

Za pocetak predji na Euro dizel a ne D2 jer nafta se zgusnjava i bosch pumpa nemoze da povuce gorivo!Probaj pa javi!

emkey
Početnik
Početnik
Postovi: 2
Pridružio se: Uto Okt 25, 2011 11:41 pm

Re: Problem sa paljenjem

od emkey » Uto Okt 25, 2011 11:52 pm

Grekos1 da li mi mozes reci sta je na kraju bilo?

Imam Pajera 1998 godiste, 2.8td... Problem imam sa njim ujutro pri paljenju. Upali bez problema, radi 2 minuta i onda se ugasi...I stvorio bi se takodje bijeli dim iz auspuha... Posle drugog ili treceg paljenja, kada se zagrije, ne pravi probleme. I tako opet do sledeceg jutra... Poveo sam ga u ovlasceni servis MP auto u Podgorici, ali ljudi pojma nemaju... Te nekakav nepovratni ventil i chuda(od kad je taj ventil zamijenjen, nema bijelog dima) pa onda nesto oko Bosch pumpe.. I na kraju si mi rekli nekakav saug ili pff pojma nemam i kao da ga samo mogu popraviti u Sabac... I to ja da odem da mi taj dio sredi... OFICIJELNI SERVIS, bash su pravi. Sto je najgore, niko mi i ne garantuje da je to problem...

Pa ako mi mozete pomoci i skratiti ove muke sto traju mjesec dana, bio bih Vam neizmjerno zahvalan.
Pozdrav,

Mileta.

Grekos1
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Pon Dec 13, 2010 7:45 pm

Re: Problem sa paljenjem

od Grekos1 » Sre Nov 23, 2011 1:33 pm

Dosta stvari se izdesavalo od tada, al evo, ukratko cu probati opisati sta se desilo!

Kao prvo, veliko HVALA dugujem DJ DEX na nesebičnim savjetima koji su mi pomogli.

Otisao sam na pumpu, natočio 5l Euro Dizela u kanister i pravac u garažu gdje mi je auto bilo. Mehaničar je vec bio skinuo filter nafte i nešto tamo čeprkao, tako da smo iz kanistera direkt crijevo spojili na Bosh pumpu i probali upaliti. Auto ne da je upalio, vec je kao mina startovao, bez problema, bez icega! Nevjerovatno kako sam se bio obradovao! Inace sam i ranije tocio EUD a ne D2, ne znam sta mi bi tih zadnjih par mjeseci... Vratimo filter, skinemo rezervoar, operemo ga, zapakujemo kola i trk na pumpu da natočim pun rez EUD. VRH. Palio ko mina naredno vrijeme.
Nakon 20tak dana opet mi se pojavio problem sa kasnim paljenjem ujutru, ali nista strasno, prezimih! :)
KAsnije se ispostavilo da imam i dodatni problem sa Bosh pumpom, jer je vec skidana kod prethodnog vlasnika i nije dobro podesena, takod a sam otisao i to da sredim. Medjutim, pošto je ovo vojna verzija, pa je komplikovano skinuti BP, u servisu su mi trazili 150€ samo za skidanje i vracanje, i to ne garantovase da ce sve biti ok...
Eto, ako sam i ja pomogao nekako, drago mi je.

Pozdrav!

Korisnikov avatar
yu1prm
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Ned Jan 24, 2016 11:08 am
Lokacija: pirot

Re: Problem sa paljenjem

od yu1prm » Ned Jan 24, 2016 12:38 pm

imam slican problem sa pajero 2.5 glx dizel 1994 god problem je sledeci tesko pali ujutro i na hladnom na prvo paljenje posle pali super

postovani zdravo , ima sledeci problem skoro sam uzeo pajera dugackog 2.5 dizel motor model glx 1994 god ujutro tesko pali vergla jasno ali sastavlja i nemoze da upali cekam grejace da se ugase startujem ga odmah ali ni traga od palenja tek posle treceg cetvrtog verglanja pocinju znaci da pripaljuje sastavlja pri punom gasu ali tesko i pocinje crni dim , elektricar sam grejaci mislim da rade , e sad jedino da je losa kompresija jer motor vidi se da duva preso je 217k i kaze covek da je remontovanan bos pumpa ali on i dale tesko pali kad pri pali kulja crn dim dok ne sastavi , sta moze biti da nije filter goriva pise na njemu made in kina da ne povlaci vazduh ili da su grejaci oslabili ili da je losa bos pumpa ili dizne na sta da obratim paznju hvala Milan
Pajero 2.5 GLX dizel vagon www.yt1prm.shopmania.biz

Korisnikov avatar
yu1prm
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Ned Jan 24, 2016 11:08 am
Lokacija: pirot

Re: Problem sa paljenjem

od yu1prm » Ned Jan 24, 2016 3:11 pm

MISLIM DA SAM RESIO PROBLEM , ali javicu kasnije detaljno , skinem grejace da ih proverim i rade svi , i krenem daalje da trazim problem rekoh da ispustim vazduh u filteru za gorivo sa drukalicom ako ima i kondenzat vodu kad evo problema negde ne drzi nesto lepo filter prazan nema ni nafte sve suvo creva suva drukalica ne povlaci , e sad cu da vidim ili je filter zamrzo ili je nafta u dovodu iz rezervoara zamrzla ili se vraca jer je napolju minus 10 ali resio sam da resim problem

pisem kasnije sta sam uradio , mozda nekom pomogne
Pajero 2.5 GLX dizel vagon www.yt1prm.shopmania.biz

Korisnikov avatar
yu1prm
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Ned Jan 24, 2016 11:08 am
Lokacija: pirot

Re: Problem sa paljenjem

od yu1prm » Pon Jan 25, 2016 9:43 am

evo ovaki su mi jutrasnji rezultati

prvo hvala DJ DEXu na nesebicnoj pomoci telefonom i mejlom

posto sam juce iscrpio akumulatore ostavio sam ih da se pune do jutra i opet sam probao da startujem pajero ali sam odmah pre startanja na drukalici na filteru goriva napumpao par puta jedno deset puta dok nije otvrdnula ( predpostavljam da je opet vratilo se gorivo nazad )

i prvi start pripaljuje dok verglam ali nece da sastavi , kad se oseti da ne pripaljuje ja opet nadrukam pumpom ona opet omeksala i tako bilo jedno pet puta startanja sa drukanjem na pumpi i auto je upalio :clap: gas je bio na pola i kad je sastavio iz auspuha je iskuljao crno sivi dim mozda siv zbog hladnoce

ostavio sam ga na ler da radi i posle 2 minuta resio sam da rasrafim kolena sastav koji ide na diznu da proverim dali i kakao baca gorivo i ima li mozda vazduha i primetio sam da svaku diznu kad rasrafim posebno jednu oseti se drugaciji rad motora vratim nasrafim pa idem tako na sledecu i sve se oseca drugaciji rad promena zvuka , ,ali na dizni pored sasije blizu iispod soferke ta promena rada nije toliko izrazena kao i kod ostalih dizni ta promena zvuka se ne oseca toliko glasno kao kod ostalih

DJ Dex mi je savetovao da obratim paznju na vise stvari moze biti da je do lose nastelovanih ventila , do lose kompresije na tom klipu ili do dizne sto ja vise sumljam , mada nije iskljucena i kompresija jer motor duva a presao je kao navodno 215hiljada

javicu se ovih dana kad vidim i promenim drukalicu i filter goriva da se ne vraca gorivo nazad iz sistema i kad sfratim do mehanicara da vidimo sta ce on da kaze do tada Pozdrav !
Pajero 2.5 GLX dizel vagon www.yt1prm.shopmania.biz

Korisnikov avatar
yu1prm
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Ned Jan 24, 2016 11:08 am
Lokacija: pirot

Re: Problem sa paljenjem

od yu1prm » Sre Jul 06, 2016 7:18 am

svi problemi oko paljenja su bili samo do startera- alnasera , vrti-okrece motor tromo ne dovoljno brzo i startno , skinuo ga remontovao i posle toga pali ko mina
Pajero 2.5 GLX dizel vagon www.yt1prm.shopmania.biz

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta

Danas je Pet Mar 29, 2024 8:26 am