ovako,vozim mitsubishi colt 1.3 8v 44kw 1989god,auto sam uzeo pocetkom septembra,na autu je karburator ali je dvogrli,sto se tice potrosnje,na otvorenom sa 1000din (7l benzina) presao sam 150km,sto je inace super,ali po gradu lagane voznje nemoze da se spusti ispod 12L,malo sam nesto razmisljao i dodjem na resenje da stavim karburator od yuga,znam da je glupo(citao sam teme vezane za to),ali kad sam stavio taj karburator auto je povecao potrosnju na 15L po gradu a na otvorenom 7-8L,popricao sa drugom koji je imao ranije isti auto,rekao mi da yugov karburator nema dovoljan dotok vazduha pa gura vise benzina,u medju vremenu,izmerim kompresiju na autu,na prvom klipu je 14bar-i,na drugom 12bar-i,na trecem 6bar-i,i na cetvrtom je 11bar-i,skinuo glavu,odneo kod majstora radi obrade i sta vec jos treba da uradi,(izravnjao je,obradio siceve,obradio ventile,zamenio gumice ventila,i ustelovao ventile),sto se tice donjeg dela motora izgledalo je sve super,nije bilo riseva niti nesto slicno,sutra cu da opet izmerim kompresiju,posto oped se desilo da mi nestaje ulje,i cak mi je izgubio jedno pola litra vode,to se i pre desavalo,pre nego sto je uradjena glava,ovih dana cu da vratim njegov dvogrli karburator,interesuje me sta raditi po pitanju potrosnje,da li je to normalna potrosnja za tako negod japanca?
unapred hvala