od suvi » Sub Maj 20, 2017 11:14 pm
od DJ DEX » Pon Maj 22, 2017 12:57 am
Drugačiji princip servo upravljanja .Kod tog Colt je električna servo letva koja ima totalno drugačiji osećaj u odnosu na klasičnu hidrauličnu servo letvu.U mestu se malim prstom mota volan a kasnije u vožnji postaje sve teži na volani jer ima "progresivni" servo.Što je brzina kretanja veća volan je sve teži.Mitsubishi Colt 1.3 beznin 2004 g.
Bas sam se pohvalio da sam kupio Colt-a, i zamenio moju staru Carismu, a pojavio se problem.
Problem je sledeci. Na leru, kada pomeram volan onih dozvoljenih nekoliko stepeni volan je mekan i vraca se u pocetnu poziciju. Kada vozim lagano, do 20-25km/h volan se vraca sam ali nikada do kraja. Ovo vazi i za levu i za desnu stranu, ostane na oko 7 stepeni. Kako vozim brze volan postaje tvrdji, i na pravcu se ne vraca u pocetni polozaj. Da li neko ima ideju sta moze da bude problem. Hvala.
od suvi » Pon Maj 22, 2017 10:41 am
Hvala puno na brzom odgovoru. Nadam se da mogu da dodjem do Vas i pogledate?Drugačiji princip servo upravljanja .Kod tog Colt je električna servo letva koja ima totalno drugačiji osećaj u odnosu na klasičnu hidrauličnu servo letvu.U mestu se malim prstom mota volan a kasnije u vožnji postaje sve teži na volani jer ima "progresivni" servo.Što je brzina kretanja veća volan je sve teži.Mitsubishi Colt 1.3 beznin 2004 g.
Bas sam se pohvalio da sam kupio Colt-a, i zamenio moju staru Carismu, a pojavio se problem.
Problem je sledeci. Na leru, kada pomeram volan onih dozvoljenih nekoliko stepeni volan je mekan i vraca se u pocetnu poziciju. Kada vozim lagano, do 20-25km/h volan se vraca sam ali nikada do kraja. Ovo vazi i za levu i za desnu stranu, ostane na oko 7 stepeni. Kako vozim brze volan postaje tvrdji, i na pravcu se ne vraca u pocetni polozaj. Da li neko ima ideju sta moze da bude problem. Hvala.
Generalno ako nemaš nikakvih problema na trapu lek za takve pojave sa upravljanjem nećeš naći.Lično mislim da je ta letva loše rešena jer se na skoro svim COLT se tako manifestuje.Sa druge strane dobro je rešenje same letve jer ne opterećuje motor pa motor zahvaljujući tome ima više snage (ks).
PS:Treba proveriti ležajeve u šolji amortizera jer postoji mogućnost da oni utiču na takvo ponašanje letve-volana.
od DJ DEX » Pon Maj 22, 2017 8:14 pm
Nije problem da pogledamHvala puno na brzom odgovoru. Nadam se da mogu da dodjem do Vas i pogledate?Drugačiji princip servo upravljanja .Kod tog Colt je električna servo letva koja ima totalno drugačiji osećaj u odnosu na klasičnu hidrauličnu servo letvu.U mestu se malim prstom mota volan a kasnije u vožnji postaje sve teži na volani jer ima "progresivni" servo.Što je brzina kretanja veća volan je sve teži.Mitsubishi Colt 1.3 beznin 2004 g.
Bas sam se pohvalio da sam kupio Colt-a, i zamenio moju staru Carismu, a pojavio se problem.
Problem je sledeci. Na leru, kada pomeram volan onih dozvoljenih nekoliko stepeni volan je mekan i vraca se u pocetnu poziciju. Kada vozim lagano, do 20-25km/h volan se vraca sam ali nikada do kraja. Ovo vazi i za levu i za desnu stranu, ostane na oko 7 stepeni. Kako vozim brze volan postaje tvrdji, i na pravcu se ne vraca u pocetni polozaj. Da li neko ima ideju sta moze da bude problem. Hvala.
Generalno ako nemaš nikakvih problema na trapu lek za takve pojave sa upravljanjem nećeš naći.Lično mislim da je ta letva loše rešena jer se na skoro svim COLT se tako manifestuje.Sa druge strane dobro je rešenje same letve jer ne opterećuje motor pa motor zahvaljujući tome ima više snage (ks).
PS:Treba proveriti ležajeve u šolji amortizera jer postoji mogućnost da oni utiču na takvo ponašanje letve-volana.
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta