Mitsubishi Carisma 1.8 gdi-PROBLEM!!!
Kvarovi i popravke...

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Mitsubishi Carisma 1.8 gdi-PROBLEM!!!

od DJ DEX » Ned Feb 13, 2011 11:21 am

Obicne svecice NGK svecice kostaju oko 1500 dinara tako da je glupo da bacis pare za nesto sto nikako ne odgovara ovom motoru.Ako imas dobre polovne svecice mozes da stavis al bukvalno samo za probu.Cudne stvari se desavaju kad nema adekvatne svecice.POZDRAV

Korisnikov avatar
coggo
Mitsubishi zavisnik
Mitsubishi zavisnik
Postovi: 524
Pridružio se: Sre Jan 26, 2011 9:56 pm
Lokacija: Loznica - Srbija

Re: Mitsubishi Carisma 1.8 gdi-PROBLEM!!!

od coggo » Pet Feb 18, 2011 11:36 pm

Problem rešen,olakšao sam se za 250 yevropske valute.Problem je definitivno bio na stepper motoru,magnet prilikom pokušaja lepljenja pukao tako da je jedina solucija bila kupovina celog dela-polovnog.Lepo koštalo,al šta da se radi.Ilija-Surčin mi je dao preko telefona ponudu od 100eur,otišao tamo,čovek u brdu delova ne može da nađe ono što mi treba (ako nekome zatreba zbog delova evo njegov br.062/8227079).Lik od koga sam kupio,ne znam mu ime,njegov br.064/1254341 i 060/4242402.Na EBAY-u sam našao ponudu novih i polovnih delova,preko googla,ukucao THROTTLE BODY EAC60-003 CARISMA.Na pomenutom sajtu ima više delova za različite modele,ima i novih sa brojem EAC60-003,samo mislim da su kopija Mikunijevog dela,možda kineski,nov košta 210 GBP bez ostalih troškova.U Holandiji polovan deo-original košta max 250eur,nov-original 800 eur.Na kraju je najisplatljivije dovesti engleza isto ili približno godište i čerupati s istog.Svećice su ok.naručio sam preko grane nove original.Hvala svima na pomoći i savetima,puno pozdrava!!!
PS.Ovde se cena polovnog dela kreće do 400eur sa ugradnjom!Sačuvaj bože!

Korisnikov avatar
coggo
Mitsubishi zavisnik
Mitsubishi zavisnik
Postovi: 524
Pridružio se: Sre Jan 26, 2011 9:56 pm
Lokacija: Loznica - Srbija

Re: Mitsubishi Carisma 1.8 gdi-PROBLEM!!!

od coggo » Pet Feb 18, 2011 11:46 pm

Lepljenje nije loša varijanta.Evo par informacija za one koji pokušaju.Skidanje magneta sa rotora na step motoru je prilično uvrnuto,najbolje je svlačiti ukoliko ne mogu da se odvoje.Toliko su jaki da treba voditi računa da ne polete iz ruke,prilično su krti i lako pucaju.moraju se lepiti u dlaku na isti položaj (što je teško zbog jačine njihovog magnetnog polja).

Korisnikov avatar
Zaca
Standardan član
Standardan član
Postovi: 82
Pridružio se: Sre Nov 24, 2010 12:08 am
Lokacija: Beograd - Karaburma

Re: Mitsubishi Carisma 1.8 gdi-PROBLEM!!!

od Zaca » Pon Feb 21, 2011 6:55 pm

Evo slucajno i ja banuo ovde, citam, citam, ucim, pa aj i ja da Pohvalim Dex-a, kao sto sam rekao doktor je za Japance, strasan momak, da znas Brendzoni ... :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mi nismo ljudi, MI smo sa Karaburme ...

NAMIRISASE iza DVERI mase gladnih, ljutih zveri i ...

Korisnikov avatar
ercov031
Početnik
Početnik
Postovi: 2
Pridružio se: Ned Jan 31, 2016 2:55 pm

Re: Mitsubishi Carisma 1.8 gdi-PROBLEM!!!

od ercov031 » Ned Jun 19, 2016 8:23 am

Pozdrav svima sa obronaka Zlatibora.

Imam Mitsubishi Carismu 1.8 GDI elegance, 1999 godište, 92 kW, prešla 292000 km.


U poslednjih nekoliko dana dešavaju se čudne stvari na vozilu, konkretno auto se guši prilikom većih obrtaja i sam gas je "nemiran" prilikom paljenja što se povrememo dešavalo i ranije. Jedan od poznanika je "donekle upoznat" sa načinom rada ovih GDI motora i predlozio je na svoju ruku da očistimo leptir klapnu. Nekon čišćenja leptir klapne vozilo je par dana radilo bez izkakvih problema i pomislio sam da je problem rešen u celosti. Juče kada sam ponovo seo u njega, primetio sam kao da vozilo nema snage pri većim obrtajima, da počinje da se guši, uz to se i upalila žuta lampica sa slikom motora i očigledna je povećana potrošnja goriva nadigitalnom meraču za celih pola litra.... Inače realna potrošnja mu je oko 7,3 l, sada je skoro 8 l.

Vozilo kada se upali, svojevoljno podigne ler gas na nekoliko sekundi i onda ga obori na oko 500 obrataja i to mu je kao "normalan rad" i tako sam ga vozio neko vreme i nisam imao problema kao ovaj sada. Nakon paljenja na leru radi bez problema, turiranje sve do 6000 obrtaja ne pravi problem, nema gušenja, nema štucanja... U prvoj brzini vozilo takođe prima gas bez problema, u drugoj donekle gubi tu snagu a u trećoj dolazi do 3500 obrataja i tu počinje da se guši, štuca, trokira.... kako bi ljudi rekli, ne može da prokine...

Kao neko ko se površno razume u mehaniku mogu samo da kažem da je nešto ozbiljno začepilo. Od Vas očekujem da me posavetujete šta da uradim ili da me spojite sa nekim ko ovaj problem može da mi reši, odnosno ko se bavi ovim poslom i problematikom GDI mitsubishi vozila. Takođe sam načuo da to obični majstor ne ume da reši jer su mitsubishi vozila specifična, uz dužno poštovanje svima koji se bave ovim poslom.

Zaboravio sam da napomenem da sam pre mesec dana zamenio filter vazduha, filter ulja, ulje. Filter goriva nisam menjao jer majstor koji je video da je filter u samom rezervoaru spoijen sa pumpom i nije hteo da ga menja da ne bi napravio veću štetu prilikom zamene,

Unapred zahvalan, Užičanin.
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta

Danas je Pet Mar 29, 2024 8:56 am