od Mivec13 »
Pet Apr 12, 2019 11:45 pm
Sad imam dosta pitanja u vezi ovog motra kao i celokupnog auta.
1.Koja je potrosnja ovog motora po Beogradu (bez zestoke voznje, od tacke A do tacke B, sto kazu onako babski da se vozi)? Znam da je to auto od 150 konja ali isto tako ima i turbinu, varijabilne ventile koji menjaju profil bregaste tek na nekim obrtajima (nisam tacno siguran na koliko , ako neko zna nek napise) plus auto je tezak tek oko 1050kg.
2.Mivec varijabilni sistem kod ovog motora je samo na usisnim ventilima ili menja profil rada i izduvnih ventila?
3.Kakva turbina ide uz ovaj motor (da li ima varijabilna zakrilca), i koliko je pouzdana?
4.Da li je motor sklon problemima sa kompresijom ( dihtung glave motora, gumice ventila, karike na klipovima)?
5. Da li motor trosi ulje (moze se odnsiti na pitanje 4.)?
6.Da li je motor sklon prevremenom trosenju lezajeva klipova i radilice (znam da zavisi dosta od km i odrzavanja)?
7.Da li je glava motora od aluminijuma ili je od celika?
8. Kako generalno stoje stvari sa cenom delova i dostupnoscu za ovaj motor i auto znajuci da je to pomalo egzotika za nase predele( pumpe za vodu, kaisa, seta kvacila, plivajuceg zamajca, amortizera, i ostalih delova za trap)?
9. Koje su mane ovog auta po vama?
10. Da li Dex, ima iskustva sa ovim modelom auta i motra , da li neko servisra Colta CZT kod njega? (Pozdrav za Dex-a i veliki Respect)
Izvinjavam se na ovolikom broju pitanja, znam da ih je dosta
.