.. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-03..
Sam svoj majstor, vaši projekti...

Korisnikov avatar
vladav87
Standardan član
Standardan član
Postovi: 129
Pridružio se: Sub Feb 19, 2011 11:38 pm
Lokacija: Leskovac

.. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-03..

od vladav87 » Pon Mar 05, 2012 8:51 pm

.. Cao drugari nakon kradje opreme iz automobila resio sam cvtsto da ga osiguram..
.. Posto se kao pomalo razumem u auto instalacije resio sam i da ugradim alarm na svom Coltu..
.. Trazeci kako gde i sta, razmisljajuci, odlucio sam se za SPY SA03 alarm..
Slika
.. Nista posebno, znaci blokada motora, izlaz za otvaranje gepeka, i izlaz za podizanje stakala..
.. Samo da okacim fotke i krecemo.. :D..
Slika

.. by vladav87..!

JohnyJ
Početnik
Početnik
Postovi: 16
Pridružio se: Pon Feb 13, 2012 9:30 pm

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od JohnyJ » Uto Mar 06, 2012 5:55 pm

cao :),

ocekujemo detaljne izvestaje i dajem ti punu podrsku ;)

Korisnikov avatar
zoltangti
Mitsubishi ljubitelj
Mitsubishi ljubitelj
Postovi: 215
Pridružio se: Pet Jul 29, 2011 3:34 pm
Lokacija: Senta

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od zoltangti » Uto Mar 06, 2012 7:16 pm

imam slican alarm od spay-a ali otvaranje gepeka taj funkcija ne radi !

Korisnikov avatar
angelss
Fotograf kluba
Fotograf kluba
Postovi: 348
Pridružio se: Ned Okt 17, 2010 2:47 am
Lokacija: Belgrade

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od angelss » Sre Mar 07, 2012 12:13 am

-I ja sam ugradio neki spy sa istim funkcijama samo nakada nisam ni pokusao da namestim otvaranje gepeka;

-Pod obavezno iskljuci onu funkciju automatskog zakljucavanje ako neces da ti se zakljucaju kljucevi sami u kolima :twisted:
(imas tamo u uputstvu neko zezanje kako se to gasi)

-Takodje sam izbegao postavljenje blokade motora posto sam posle X godina imao problem sa blokadom sa starim skorpio alarmom, neki se kontakti zeznu i dodjes do trenutka da ne mozes da upalis auto, ili recimo da krene da ti se gasi u voznje i tako onda fino razbijas glavu sa majstorom dok nekome ne padne na pamet za izcupa alarm i prespoji blokadu :thumbdown:

-Ako ti blokada bas treba, a ti je sam izvuci na neki odvojen prekidac u kolima... ili mozda posto si elektronicar napisi neki programcic koji ti dozvoljava da upalis auto samo kada je odredjen USB (sa informacijom thb4616g8drg6816) negde denut i nema niki da ga ukrade

-U svakom slucaju izvesti nas o napretku

PS. Mozda bi i dodao taj motoric na gepek samo kada bi mi neko pomogao da opet uvrnem onu sipku koja sluzi da se gepek sam podigne :problem:

Korisnikov avatar
vladav87
Standardan član
Standardan član
Postovi: 129
Pridružio se: Sub Feb 19, 2011 11:38 pm
Lokacija: Leskovac

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od vladav87 » Sre Mar 07, 2012 7:37 pm

.. Eh, dakle da nastavimo... Sam modul ili kontrolna jedinica alarma se najcesce postavlja ispod volana, tj u prednjem levom uglu, mozda se neko od vas pita zasto... Jednostavno tu je najpogodnije jer su vam na dohvat ruke i izvor napajanja, reket migavca, modul centralne brave, taster vrata i sve ostalo.. Druga stvar koja je jako bitna za PRAVILNO funkcionisanje alarma je cis izvor napajanja, moj predlog je da direktno sa + kleme dovedete provodnik u kabinu (tj do modula alarma) a masu naravno uzeti sa nekog od mnogobrojnih M6 matica na sasiji... Sledeci korak je pronalazenje provodnika koji vode od reketa ka relejima za migavce, to ce te jednostavno uraditi tako sto ce te skinuti konektor sa reketa za iste i ukljuciti sva cetiri migavca, stipaljku prob lampe zakaciti za masu i polako od buksne do buksne proveravati da li svetli, kada nadjete te dve buksne na njih OBAVEZNO idu dve ispravljacke diode od po 6A.. Evo i zasto, iz alarma izlazi samo jedan provodnik koji daje + ka migavcima, kada bi se on vezao sa ova dva gore pomenuta pri ukljucivanju leve ili desne strane migavca, radili bi svi, bez obzira na smer koji je ukljucen... Kad smo to zavrsili prelazimo na upravljanje centralnom bravom, posto se konkretno radi o nasim Micikama kod vecine njih kontrolni modulom se upravlja pomocu - pola, naime ka onom tzv centranlom motoru koji se nalazi u vozacevim vratima idu pet provodnika, od toga su dva napajanje za motor + i - i obrnuto, i ostala tri su komande, tj crni provodnik je - a zeleno/crni i zeleno/braon su komandni provodnici, tj kada se na zeleno/crni dovede - centralna brava zakljucava, u suprotnom kada se na zeleno/braon provodnik dovede - ona otkljucava... Da se ne bi jurili po vratima i skidali tapacir svi ti provodnici se nalaze sa zadnje strane kucista za osigurace, i ulaze u dvo redni dzek koji se steka u plavu "kutijicu" sa DENSO natpisom :D.. Kada smo i to sredili onda prelazimo na vezivanje Sirene (Ne Vilijams :D ) sirena se najcesce postavlja u motornom prostoru i tu nema mnogo price, nadjete pogodno mesto, par srafova i to je to, minus papucica sa nje na jedan od njih, a plus kralj se vezuje na alarm u nasem slucaju braon provodnik... Dalje... :).. Kad smo vezali sirenu prelazimo na vezivanje tastera sa vrata, ceprkajuci po instalaciji nasao sam i njegov provodnik u kutiji sa relejima ispod volana (slede fotografije)... Kada na njega konektujemo zeleni provodnik sa alarma zavrsili smo joj jednu stavku... Kada smo i to sredili prelazimo na zuti provodnik alarma, koji se vezuje na ON kontakt brave za paljenje, u nasim Colt-ovima to je 2mm-ski crno/beli provodnik koji ide u dzek na bravi za paljenje.. Eh sad, to famozno otvaranje gepeka.. :P za njega je zaduzen sivi provodnik sa centrale alarma, i na njega dolazi - pol koji se zadrzava svega 1 sek.. da bi sve to ispalo okej na ovaj provodnik ne smemo vezivati direktno motor za otvaranje, vec preko malog releja (10A-12V).. naime na relej dovedemo stalni + (ja sam iskoristio osvetljenje u gepeku koje ima vec stalni + i sa njega doveo provodnik do releja i motora) posto na releju i motoru vec imamo stalni + onda prelazimo na dobavljanje - na motor, te cemo vezati - sa sasije na jedan kraj releja a izlaz tog minusa iz releja na - na motoru.. Sivi provodnik ide na kraj spulne releja da bi se njime "upravljalo".. :).. kada i to zavrsimo ostaje nam jos taster kojim cemo da vrsimo detekciju obijanja gepeka, na alarmu je on plave boje, taster je najbolje pre ugradnje dobro osmotriti i videti gde najbolje pogoduje, jer mora imati prekid kada su vrata gepeka otvorena.. I to bi bilo to... ako sam nesto izostavio vi slobodno pitajte.. Sto se tice podizaca prozora, tj aux izlaza sa alarma to obecavam u skorije vreme jer sam trenutno zauzet, a i nesto mi se ne smrzava bas :).. A relej za blokadu alnasera nemojte ni u ludiliu da postavljate, to vam ne treba, na zastitu od kradje neprestano motri immo koje nase Micike imaju, tako da je ovo samo bezvezno ostecenje instalacije vozila, a da ne pricam sta sam sve nalazio kad me prijatelji pozovu i kazu "E ugasio mi se auto, nema struje na kontaktu".. Slede fotkiceeeeee... :)

1. Sema povezivanja modula alarma..

Slika

2. Pozicija kontrolnog modula alarma...

Slika

3. Provodnici za napajanje...

Slika

4. Provodnici migavaca u snopu sa konektora reketa..

Slika

5. Diode na provodnicima za migavce....

Slika

6. Crno/Beli provodnik sa brave za paljenje... (+ Kontakt)...

Slika

7. Relej motora za otvaranje gepeka...

Slika

8. Pozicija motora za otvaranje gepeka...

Slika

9. Taster za detekciju provale na gepeku...

Slika

10. I dve fotkice gotovog rada.. :))..

Slika

Slika

To bi bilo to.. Durgari ovaj post je daleko od savrsenog, ali za sva pitanja sledi odgovor...
@ Zoltan, druze taster za otvaranje gepeka moras da drzi 3 sekunde, tako da jednim klikom ne moze ni da ti proradi... A moguce je i da si vezao direktno sa alarma provodnik na motor, u tom slucaju je najverovatnije otisao neki tranzistor na samom izlazu,tako da rasturi modul pa proveri... PoozzZ..
Poslednja izmena od vladav87 u Sre Mar 07, 2012 8:22 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Slika

.. by vladav87..!

Korisnikov avatar
Beasaster
Član kluba
Član kluba
Postovi: 788
Pridružio se: Sre Dec 01, 2010 12:38 am
Lokacija: Železnik

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od Beasaster » Sre Mar 07, 2012 8:17 pm

Svaka čast na iscrpnom objašnjenju :clap: :clap: :clap:
GALANT EA0 GLS 2.0 16V 1997 100 KW 4G63

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od DJ DEX » Sre Mar 07, 2012 9:39 pm

Sve cenim osim secenja kabla koji ide sa kontakt brave za blokadu motora jer pre ili kasnije napravi problem ostalo mi se svidja :!: :clap:

Korisnikov avatar
vladav87
Standardan član
Standardan član
Postovi: 129
Pridružio se: Sub Feb 19, 2011 11:38 pm
Lokacija: Leskovac

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od vladav87 » Sre Mar 07, 2012 9:42 pm

.. Hvala.. Ne, to ti se čini... Kabal nije presecen, nego je samo blankiran na nekih 5mm duzine i na njega je zaletovan provodnik sa alarma, sa "malo" vise kalaja.. :)..
Slika

.. by vladav87..!

Korisnikov avatar
angelss
Fotograf kluba
Fotograf kluba
Postovi: 348
Pridružio se: Ned Okt 17, 2010 2:47 am
Lokacija: Belgrade

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od angelss » Čet Mar 08, 2012 12:06 pm

-Predpostavljam da otkljucavanje gepeka nece da radi dok mu se ne veze taster, ali gepek vec ima svoj taster koji pali svetlo u kabini pa mi se cini da je kabl za detekciju gepeka mogao da se preveze sa onim kablom sto ide na taster vrata :roll:

-Zanima me zasto si isao preko releja na otvaranje gepeka? Jel to nesto zbog velicine napona ili... zar mu nece u svakom slucaju doci isti napon, a i po semi bi trebalo da radi bez releja :problem: (ako je napon problem mozda si mogao samo na divljaka da mu postavis jedan ispravljec 7812)

Korisnikov avatar
vladav87
Standardan član
Standardan član
Postovi: 129
Pridružio se: Sub Feb 19, 2011 11:38 pm
Lokacija: Leskovac

Re: .. Ugradnja SPY SA3 - Auto Alarma u Mitsubishi Colt 96-0

od vladav87 » Čet Mar 08, 2012 1:57 pm

.. Ne, gresis, otkljucavanje moze bez tastera jer ti njime upravljas alarmom... :)..
.. Mozda kod tebe na Lanceru, ali na Coltu je drugacije, medjutim, da mogao je na svetlu za gepek ali sam to izumeo... :)..
.. Pazi, isao sam preko releja jer nisam bio siguran da li ce alarm moci da se nosi sa motorom, jer na izlazu za otvaranje on daje nekih 12v i mozda 100-200mA (znaci ne radi se o naponu "voltazi" vec o snazi "amperazi" ) sto je jako mala amperaza za jedan elektro/mehanički element kakav je u nasem slucaju ovaj motor za otvaranje gepeka... Ako se poveze direktno, i izlaz iz alarma nema snage da ga pokrene ( ovde se radi o Amperima) desava se da dolazi bukvano do kratkog spoja (preko namotaja motora) i normalno pregorevanja izlaza iz alarma za otvaranje gepeka... Mislim da ti je sad malo jasnije.. Jer sijalica i motor su dva razlicita pojma po pitanju potrosnje/snage struje koju "vuku"... Jedan motor moze biti ekvivalent nekih 5 sijalica... Msm da si me razumeo..?! :)..
Slika

.. by vladav87..!

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta

Danas je Pet Mar 29, 2024 1:41 am