TEST „MICUBIŠI ASX“
Vesti i testovi koji su vezani za mitsubishi...

Korisnikov avatar
Nino
Mrzovoljni admin
Mrzovoljni admin
Postovi: 518
Pridružio se: Pet Okt 15, 2010 1:27 am
Lokacija: Bg Vidikovac

TEST „MICUBIŠI ASX“

od Nino » Pon Okt 25, 2010 2:23 pm

Slika

Vožnja na krilima tri dijamanta!
Rejting „Micubišijevih“ terenaca u Srbiji (i ostatku sveta) na visokom je nivou! Imidž je devedesetih godina gradio „pajero“, nemilosrdni osvajač loših podloga. Japanska fabrika nema nameru da kvari dobar glas. Iz tog razloga i u ovom lakom terencu postoji birač pogona. Snaga može da ide preko prednjih točkova, tu je automatska raspodela ili zaključavanje osovina na režim 50:50. Lepa tradicija pogona 4x4, koju još ne praktikuje sva konkurencija iz klase.

„Micubiši“ se sada ponovo zahuktava na našem tržištu! Kompanija „Inoto“, generalni distributer za Srbiju, kompletirala je gamu. Sve je tu - od „kolta“ do „pajera“. Redakcija Kurira premijerno je na višednevni test dobila novog lakog terenca - model ASX.

Da imamo posla sa visokom klasom jasno je posle prvih metara vožnje jer period privikavanja nije potreban. Kao da se godinama znamo - sve štima, komande su lake, tasteri se traže instinktom.

Kabina je dobro organizovan. Ipak, izostala je egzibicija s enterijerom, što je moglo da donese više emocija. Ali zato ima više nego dovoljno polica za flaše, mobilni i ostale sitnice. Instrument-tabla je ukras kabine jer, pored osnovne plave boje, ima nekoliko pokazivača u zelenoj i crvenoj. Ipak, kvalitet materijala je visok, a završna obrada na višem nivou od konkurencije, što se očekuje s obzirom na to da se ASX proizvodi u Japanu.

Najviše pohvale idu na račun sedišta vozača, koje se šteluje u svim smerovima. Mesta ima dovoljno za četvoro. Ipak, smeta to što visoki suvozač ne može da se opruži u vozilu ovakvog gabarita.

Spoljašnjost donosi poznatu harizmu modela sa znakom tri dijamanta. Dizajneri su podigli „nos“ poklopca haube, što je donelo potpun estetski ugođaj. Posebno interesantan je zadnji kraj. Dok stoji u mestu, deluje hladno. Ali, kada se popale LED diode na kraju auta, zadnji deo postaje karika prestiža dizajna.

Dizel je prava mera za lakog terenca. Pod haubom kuca novo srce - naftaš od 1,8 litara. Na raspolaganju je 150 konjskih snaga. Agregat odlično poteže, turbina je ponekad malo neodlučna, ali kada počne pumpanje vazduha, u cilindre stiže fantastična muzika natpunjenja. Srećom, snaga ne košta mnogo. Vozeći praznim gradskim ulicama postigli smo prosek od samo 5,5 litara. Na kraju testa putni računar pokazivao je prosečni potrošnju od veoma dobrih 7,4 litara evrodizela.

Sve zajedno, ASX donosi prestiž, samouverenost na lošem asfaltu i zemljanim podlogama, ali štedi novac zbog male potrošnje. Još jedan japanski gorštak spreman da ode u operu ili se prepusti of-roud avanturi.

Remek-delo
ASX ima neverovatan koeficijent otpora vazduha od 0,32. U klasi terenaca ovo je remek-delo. Za manju potrošnju zadužen je Start-stop sistem. Šestostepeni menjač je standardan, a uz doplatu stiže CVT automatski menjač. Osnovni paket podrazumeva šest vazdušnih jastuka, klimu, audio-uređaj, ABS, ESP...

Cenovnik
Osnovna verzija ASX košta 18.990 evra, s 1,6 benzinskim motorom od 115 KS i pogonom na prednje točkove. Model s testa košta 30.000 evra, ali ima inteligentnu transmisiju 4x4, dizel agregat, stakleni krov, kožu, dvozonsku klimu...

Tri dijamanta
„Micubiši“ na japanskom znači tri dijamanta. Poznat je po proizvodnji aviona „A6M zero“, najboljeg s početka iz Drugog svetskog rata. U kasnijoj istoriji zlatnim slovima upisan je terenac „pajero“, koji je od 1985. osvojio čak 11 titula na prestižnom reliju Dakaru!


Micubiši ASX 1.8 DiD
Motor: 1.768 cm3
Snaga: 150 KS pri 4.000/min
Moment: 300 Nm pri 1.900/min
Masa: 1.525
Ubrzanje 0-100 km/h: 10,6 s
Maks. brzina: 200 km/h
Dužina / širina / visina (cm): 429,5 / 178 / 178
Međuosovinski razmak: 267 cm
Prtljažnik: 450 / 1.590 l
Potrošnja na testu: 7,4 l

Cena testiranog modela:
30.000 €

Preuzeto sa: http://www.kurir-info.rs

Korisnikov avatar
Recoba
Standardan član
Standardan član
Postovi: 149
Pridružio se: Uto Okt 19, 2010 9:26 am
Lokacija: Beograd

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od Recoba » Pon Nov 01, 2010 2:58 pm


Korisnikov avatar
Recoba
Standardan član
Standardan član
Postovi: 149
Pridružio se: Uto Okt 19, 2010 9:26 am
Lokacija: Beograd

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od Recoba » Pet Dec 17, 2010 5:54 pm


Korisnikov avatar
TRIO_driver
Mitsubishi zavisnik
Mitsubishi zavisnik
Postovi: 417
Pridružio se: Pon Okt 25, 2010 12:00 am
Lokacija: Novi Sad

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od TRIO_driver » Sub Dec 18, 2010 1:51 pm

Bili mi kupci sto voze Honde, a rade u Vrelim Gumama, pa su doterali Inotov test vozilo 1.8 DID, lep autic, bas zanimljiv!

Moglo bi da ima prodju, sad kad imaju valjanog uvoznika, ali nista preko noci, ima Mitsubishi da gilja da dodje na pozicije iz devedesetih...
Slika

Korisnikov avatar
Recoba
Standardan član
Standardan član
Postovi: 149
Pridružio se: Uto Okt 19, 2010 9:26 am
Lokacija: Beograd

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od Recoba » Uto Dec 28, 2010 4:33 pm


Korisnikov avatar
Vlada
El Presidente
El Presidente
Postovi: 1133
Pridružio se: Sub Okt 16, 2010 10:32 am
Lokacija: Beograd

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od Vlada » Pet Dec 31, 2010 3:30 am

Micubiši ASH :lol: :clap:

Korisnikov avatar
evolution
Početnik
Početnik
Postovi: 5
Pridružio se: Pon Okt 25, 2010 2:32 am

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od evolution » Sub Jan 22, 2011 10:09 pm

Bili mi kupci sto voze Honde, a rade u Vrelim Gumama, pa su doterali Inotov test vozilo 1.8 DID, lep autic, bas zanimljiv!

Moglo bi da ima prodju, sad kad imaju valjanog uvoznika, ali nista preko noci, ima Mitsubishi da gilja da dodje na pozicije iz devedesetih...
Devedesete se za Mitsubishi nece vratiti ali tebalo bi da zauzme neko svoje mesto natrzistu bolje od sadasnjeg.
Kakav valjani uvoznik!?!? Nadam se da ce se takav pojaviti. Inoto koji sada uvozi Mitsubishi za godinu dana nije uradio nista a cak nemaju ni centar sa servisom. Velauto je makr nesto prodavao sto moze i da se vidi bar na beogradskim ulicama.

Korisnikov avatar
radebgyu
Roštilj majstor
Postovi: 353
Pridružio se: Uto Dec 21, 2010 6:49 pm
Lokacija: Beograd - Mirijevo

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od radebgyu » Ned Jan 23, 2011 10:14 pm

Vlasnik INOTA je Vitro grup (citroen :oops: ).
Lancer 1.3 55kw ,2000.god 4G13 LPG

Korisnikov avatar
Recoba
Standardan član
Standardan član
Postovi: 149
Pridružio se: Uto Okt 19, 2010 9:26 am
Lokacija: Beograd

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od Recoba » Pon Jan 24, 2011 1:32 pm

Devedesete se za Mitsubishi nece vratiti ali tebalo bi da zauzme neko svoje mesto natrzistu bolje od sadasnjeg.
Kakav valjani uvoznik!?!? Nadam se da ce se takav pojaviti. Inoto koji sada uvozi Mitsubishi za godinu dana nije uradio nista a cak nemaju ni centar sa servisom. Velauto je makr nesto prodavao sto moze i da se vidi bar na beogradskim ulicama.
Sta mislis da je Inoto trebao da uradi sa brendom koji je zahvaljujuci Velautu kod nas bio klinicki mrtav?

Korisnikov avatar
TRIO_driver
Mitsubishi zavisnik
Mitsubishi zavisnik
Postovi: 417
Pridružio se: Pon Okt 25, 2010 12:00 am
Lokacija: Novi Sad

Re: TEST „MICUBIŠI ASX“

od TRIO_driver » Uto Jan 25, 2011 4:55 pm

Velauto je davno izgubio realno zastupnistvo, uzimao je od dilera iz okruzenja, prodavao za sebe, tako da je glavno trziste bilo Beograd i okolina..

Ako nista, Inoto bar ima kapital iza sebe, i provereno je ovlascen od fabrike, sve vuku iz Holandije sa centralnog lagera, i planiraju prodor na trziste.

Ja sam bio u pregovorima sa njima, za sada je to na ledu, videcemo..
Slika

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta

Danas je Pet Mar 29, 2024 3:42 pm