Vojislav Lekić - Utisci posle prvog relija u karijeri

Korisnikov avatar
Nino
Mrzovoljni admin
Mrzovoljni admin
Postovi: 518
Pridružio se: Pet Okt 15, 2010 1:27 am
Lokacija: Bg Vidikovac

Vojislav Lekić - Utisci posle prvog relija u karijeri

od Nino » Sre Maj 11, 2011 11:01 am

Slika


Iako je odustao posle trećeg brzinskog ispita, Vojislav Lekić može biti zadovoljan performansom koji je prikazao na stazama Avale i Košutnjaka. U tehnički inferiornom automobilu (Mitsubishi Lancer EVO V), popularni Leka je uspeo da zabeleži i svoju prvu pobedu na brzinskom ispitu...


Nažalost, zbog tehničkih problema na automobilu koji po performansama zaostaje čak i za aktuelnim reli automobilima klase N4, Beograđanin je morao odustati posle trećeg brzinskog ispita. "Odustajanje je uvek razočaravajuće, ali ovo je tehnički sport i to je deo reli sporta. Postignutim rezultatima na brzinskim ispitima, moram biti zadovoljan." - prvi su utisli Lekića, posle prvog relija u karijeri.

Slika

"Prvi brzinski ispit "Avala" je bio suv, a mi smo vozili "intermediate" pneumatike, koji su se prilično oštetili. Pored toga, moram priznati da još uvek nisam pronašao odgovarajući stil vožnje za Lancer, jer sam na kružnim trkama vozio automobil s atmosferskim motorom (Honda Civic Type R). Nakon analiza tima, zaključili smo da sam u krivinama trebao ići višim stepenom prenosa, jer motor maksimalni obrtni moment razvija u daleko nižem području obrtaja. Već na prvom brzinskom ispitu, imali smo veliki tehnički problem. Pukla je prednja leva poluosovina, ali nastavili smo da vozimo sa pogonom na zadnje točkove. To me je podsetilo na moje "kartingaške" dane, vožnja je bila uzbudljiva, ali zadnji deo automobila je bio neuhvatljiv. I sa takvim automobilom, bili smo najbrži na Košutnjaku. Pored toga, kvar je uzrokovao proklizavanje lamele, što je bila dodatna otežavajuća okolnost u sporim krivinama, i prilikom startovanja. Vrhunac naših problema, bio je kvar na sistemu za dolivanje goriva. Nismo mogli dopiniti gorivo, i odliučili smo da odustanemo." - ekskluzivno za Automagazin portal, izjavio je Lekić.

Slika

Talentovani Beograđanin, na 2. Beogradskom reliju, primetio je i nesportsko ponašanje nekih takmičara, što je za njega bilo iznanđenje: "Želim da pohvalim organizatore, posebno za sistem praćenja vozila putem GPS sistema. Ali, moram da istaknem da većina takmičara nije transparentno informisana o ovom uređaju. Tek kada se reli završio, saznao sam da ovaj uređaj nije bio obavezan, i da jedan takmičar nije stavio na vozilo. Takođe, imam proverene informacije da je upravo taj takmičar menjao pneumatike u nedozvoljenoj zoni. Završio je brzinski ispit "Košutnjak" na "slick" gumama, na Avali se pojavio sa "intermediate" pneumaticima, a u servis je stigao na slick-u. To je krajnje nesportsko ponašanje vozača, za kojeg sam mislio da je jedan od reprezenata srpskog relija. Mislim da svi zajednički moramo da se borimo protiv ovakvih nesportskih načina ostvarivanja prednosti, a organizatori moraju svim vozačima dati transparentne informacije, i imati jednak odnos prema svima." - otvoreno govori aktuelni šampion Evrope u disiplini kružne trke.

Slika

"Leka" je otvoreno odgovorio i na naše pitanje šta misli o konkurenciji: "U reliju je konkurencija veoma slaba, i nema dovoljan broj dobrih automobila za dobro trkanje. Ako nekog moram izdvojiti, onda neka to bude Vladica Rabrenović, koji veoma profesionalno pristupa takmičenju. Kada to kažem, mislim i na funkcionisanje kompletne prateće ekipe. Izdvojio bih i odličnu vožnju Miodraga Šarca, koji je pravio dobre rezultate na brzinskim ispitima."

Preuzeto sa:
http://www.automagazin.rs

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

Danas je Čet Mar 28, 2024 10:24 pm