Carisma problem s prednjim trapom
Kočnice, amortizeri, gume...

Korisnikov avatar
Sedicivalvole
Početnik
Početnik
Postovi: 16
Pridružio se: Uto Jul 19, 2016 12:29 am
Lokacija: Split, HR

Carisma problem s prednjim trapom

od Sedicivalvole » Pet Sep 02, 2016 12:06 am

Pozdrav.

Odnedavno sam vlasnik Carisme 1.6 iz 1999. Čim sam je kupio primjetio sam problem sa visinom prednjeg trapa.

Naime, isti je po mojoj slobodnoj procjeni oko 3 cm viši od standardnog.

Bivši vlasnik tvrdi da je na trapu sve originalno i da je mjenjao samo ležaje amortizera jer su počeli škripati.

Mislim da visina trapa ovisi o visini opruge pa sam išao u tom smjeru i iz kataloga od Spidana zaključio da postoji više verzija opruga za 99. godište.

Kako poslovica kaže da slika govori 1000 riječi pa evo jedna rječita slika:

http://imageshack.com/a/img921/8803/eUa8JK.jpg

Visina od poda do luka blatobrana (preko sredine felge) na prednjem kraju iznosi 69 cm, a na zadnjem 66 cm.

Slika je slikana bez ikakvog opterećenja s punim spremnikom goriva.

Da li itko zna što bi moglo biti?
Mitsubishi Carisma 1.6 73 kW 2000.g.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Carisma problem s prednjim trapom

od DJ DEX » Sub Sep 03, 2016 2:30 pm

Nije se on diga napred,već je pa pozadi! :lol:

Korisnikov avatar
Sedicivalvole
Početnik
Početnik
Postovi: 16
Pridružio se: Uto Jul 19, 2016 12:29 am
Lokacija: Split, HR

Re: Carisma problem s prednjim trapom

od Sedicivalvole » Sub Sep 03, 2016 3:27 pm

Zadnje opruge su u redu koliko vidim.
Kad bi ga nazad digao jos 3-4 cm slobodno se mogu prijavit na Pariz-Dakar.
Nadmašio bi Pajera. :D

Šalu na stranu, ali još sam primjetio da trap udara kada prelazim preko niskih izbočina na cesti. Iman osjećaj da naprijed nešto nije u redu.
Mitsubishi Carisma 1.6 73 kW 2000.g.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Carisma problem s prednjim trapom

od DJ DEX » Sub Sep 03, 2016 9:07 pm

Šalu na stranu Carisma kad je sve ok stoji malo podbodeno.Zadnji kraj treba da bude malo viši u odnosu na prednji.Napred treba da bude razmak oko 4 prsta od točka do ruba krila a pozadi oko 5.Tvoj auto "Glisira".
Razlike postoje u oprugama u zavisnosti od motora koji nosi ali ako predhodni vlasnik kaže da nije menjao ništa osim šolaj amortizera onda je definitivno auto pao pozadi što se vidi na slici.
To što lupa u trapu može biti bilo šta od kugli do stabilizatora.Digni prednje točkove i uhvati točak najpre levo desno pa gore dole i videćeš dal negde ima lufta.Na levo desno se gleda kraj spone ili šika spone.Na gore dole se gleda kugla ili ležaj točka.

Korisnikov avatar
Sedicivalvole
Početnik
Početnik
Postovi: 16
Pridružio se: Uto Jul 19, 2016 12:29 am
Lokacija: Split, HR

Re: Carisma problem s prednjim trapom

od Sedicivalvole » Ned Sep 04, 2016 2:19 pm

Trap je prekontroliran u potpunosti. Kugle i krajnici spona su u super stanju, optika trapa je također dobra. Auto u vožnji dobro drži cestu.
Problem udaranja nastaje kod malih izbočina na cesti, npr. šahti. Kad naiđem na šahtu sve je u redu, ali u trenutku kad silazim s nje dolazi do udara metal o metal. Kao da je amortizer došao u krajnji hod, ali ne put gore nego put dole.
Također kad auto dižem na dizalicu, za očekivat je da se točak spusti, a opruga produži. Kod mene se to ne događa u tilikoj mjeri. Sce ostane kao što je bilo i dok je auto stajao na zemlji.
Mitsubishi Carisma 1.6 73 kW 2000.g.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Carisma problem s prednjim trapom

od DJ DEX » Ned Sep 04, 2016 11:19 pm

Trap je prekontroliran u potpunosti. Kugle i krajnici spona su u super stanju, optika trapa je također dobra. Auto u vožnji dobro drži cestu.
Problem udaranja nastaje kod malih izbočina na cesti, npr. šahti. Kad naiđem na šahtu sve je u redu, ali u trenutku kad silazim s nje dolazi do udara metal o metal. Kao da je amortizer došao u krajnji hod, ali ne put gore nego put dole.
Također kad auto dižem na dizalicu, za očekivat je da se točak spusti, a opruga produži. Kod mene se to ne događa u tilikoj mjeri. Sce ostane kao što je bilo i dok je auto stajao na zemlji.
Ta sitna lupkanja najčešće dolaze od stabilizatora ili gumica balans štangle.
Često savetujem da se auto pogleda na kanalu bez dizanja da bi se otkrilo to misteriozno lupkanje.Majstor neka uđe u kanal da gleda a ti ljuljaj auto bočno.Najlakše se ljulja kad je otvoren prozor na vratima pa se osloniš na gornji deo vrata u predelu krova.
Ovaj način predlažem jer kad se auto podigne na dizalicu ceo trap je nategnut na dole pod dejstvom opruga.
To je što se lupkanja u trapu tiče.
Što se visine auta tiče ne bih ti više ništa pričao po tom pitanju jer "Ja u kupe a Ti u špade".
Slikaću ti ovih dana kako izgleda normalno podignuta Carisma pa će ti biti jasno.

Korisnikov avatar
Sedicivalvole
Početnik
Početnik
Postovi: 16
Pridružio se: Uto Jul 19, 2016 12:29 am
Lokacija: Split, HR

Re: Carisma problem s prednjim trapom

od Sedicivalvole » Pon Sep 05, 2016 9:54 am

Trap je kontroliran na dizalici tako da cu napraviti ovo s kanalom da budem siguran.
Ako si u pravu da je zadnji kraj auta potonuo, koja je onda dijagnoza? Zadnje opruge pukle?
Ako ti ne bi bio problem, kad već slikaš Carismu, izmjeri visinu od poda do vrha blatobrana da usporedim sa svojim visinama.

Unaprijed hvala.
Mitsubishi Carisma 1.6 73 kW 2000.g.

Korisnikov avatar
Sedicivalvole
Početnik
Početnik
Postovi: 16
Pridružio se: Uto Jul 19, 2016 12:29 am
Lokacija: Split, HR

Re: Carisma problem s prednjim trapom

od Sedicivalvole » Čet Jan 12, 2017 1:01 pm

Trap je prekontroliran u potpunosti. Kugle i krajnici spona su u super stanju, optika trapa je također dobra. Auto u vožnji dobro drži cestu.
Problem udaranja nastaje kod malih izbočina na cesti, npr. šahti. Kad naiđem na šahtu sve je u redu, ali u trenutku kad silazim s nje dolazi do udara metal o metal. Kao da je amortizer došao u krajnji hod, ali ne put gore nego put dole.
Također kad auto dižem na dizalicu, za očekivat je da se točak spusti, a opruga produži. Kod mene se to ne događa u tilikoj mjeri. Sce ostane kao što je bilo i dok je auto stajao na zemlji.
Ta sitna lupkanja najčešće dolaze od stabilizatora ili gumica balans štangle.
Često savetujem da se auto pogleda na kanalu bez dizanja da bi se otkrilo to misteriozno lupkanje.Majstor neka uđe u kanal da gleda a ti ljuljaj auto bočno.Najlakše se ljulja kad je otvoren prozor na vratima pa se osloniš na gornji deo vrata u predelu krova.
Ovaj način predlažem jer kad se auto podigne na dizalicu ceo trap je nategnut na dole pod dejstvom opruga.
To je što se lupkanja u trapu tiče.
Što se visine auta tiče ne bih ti više ništa pričao po tom pitanju jer "Ja u kupe a Ti u špade".
Slikaću ti ovih dana kako izgleda normalno podignuta Carisma pa će ti biti jasno.
DJ DEX molim te ako si u mogućnosti pošalji mi slike da vidim kako bi Carisma trebala izgledati obzirom na visinu od podloge i ako možeš izmjeri visinu od podloge do vrha luka blatobrana naprijed i nazad.
Mitsubishi Carisma 1.6 73 kW 2000.g.

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

Danas je Čet Mar 28, 2024 3:46 pm