od Sedicivalvole » Pet Sep 02, 2016 12:06 am
od DJ DEX » Sub Sep 03, 2016 2:30 pm
od Sedicivalvole » Sub Sep 03, 2016 3:27 pm
od DJ DEX » Sub Sep 03, 2016 9:07 pm
od Sedicivalvole » Ned Sep 04, 2016 2:19 pm
od DJ DEX » Ned Sep 04, 2016 11:19 pm
Ta sitna lupkanja najčešće dolaze od stabilizatora ili gumica balans štangle.Trap je prekontroliran u potpunosti. Kugle i krajnici spona su u super stanju, optika trapa je također dobra. Auto u vožnji dobro drži cestu.
Problem udaranja nastaje kod malih izbočina na cesti, npr. šahti. Kad naiđem na šahtu sve je u redu, ali u trenutku kad silazim s nje dolazi do udara metal o metal. Kao da je amortizer došao u krajnji hod, ali ne put gore nego put dole.
Također kad auto dižem na dizalicu, za očekivat je da se točak spusti, a opruga produži. Kod mene se to ne događa u tilikoj mjeri. Sce ostane kao što je bilo i dok je auto stajao na zemlji.
od Sedicivalvole » Pon Sep 05, 2016 9:54 am
od Sedicivalvole » Čet Jan 12, 2017 1:01 pm
DJ DEX molim te ako si u mogućnosti pošalji mi slike da vidim kako bi Carisma trebala izgledati obzirom na visinu od podloge i ako možeš izmjeri visinu od podloge do vrha luka blatobrana naprijed i nazad.Ta sitna lupkanja najčešće dolaze od stabilizatora ili gumica balans štangle.Trap je prekontroliran u potpunosti. Kugle i krajnici spona su u super stanju, optika trapa je također dobra. Auto u vožnji dobro drži cestu.
Problem udaranja nastaje kod malih izbočina na cesti, npr. šahti. Kad naiđem na šahtu sve je u redu, ali u trenutku kad silazim s nje dolazi do udara metal o metal. Kao da je amortizer došao u krajnji hod, ali ne put gore nego put dole.
Također kad auto dižem na dizalicu, za očekivat je da se točak spusti, a opruga produži. Kod mene se to ne događa u tilikoj mjeri. Sce ostane kao što je bilo i dok je auto stajao na zemlji.
Često savetujem da se auto pogleda na kanalu bez dizanja da bi se otkrilo to misteriozno lupkanje.Majstor neka uđe u kanal da gleda a ti ljuljaj auto bočno.Najlakše se ljulja kad je otvoren prozor na vratima pa se osloniš na gornji deo vrata u predelu krova.
Ovaj način predlažem jer kad se auto podigne na dizalicu ceo trap je nategnut na dole pod dejstvom opruga.
To je što se lupkanja u trapu tiče.
Što se visine auta tiče ne bih ti više ništa pričao po tom pitanju jer "Ja u kupe a Ti u špade".
Slikaću ti ovih dana kako izgleda normalno podignuta Carisma pa će ti biti jasno.
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost