Lancer 1.5 12v GL 1991.
Predstavite vaš Mitsubishi i modifikacije koje ste radili na njemu...

Korisnikov avatar
max i minimax
Standardan član
Standardan član
Postovi: 110
Pridružio se: Sub Okt 08, 2011 1:39 pm
Lokacija: Varaždin

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od max i minimax » Pet Sep 26, 2014 12:08 pm

Ti krovovi istrule unutra ispod nosača i problem nije jednostavan, radio to meni kao dobar majstor i nakon godinu dana ista stvar zato pazi da i ti tako ne prođeš

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Pet Sep 26, 2014 12:19 pm

Radio i zetu limar pre cirka 4-5 godina pa se opet pojavilo, tako da ne ocekujem ni sad da traje nesto vecno... Bar 2-3 zime da sastavi bicu zadovoljan. Idem sutra do limara pa cu mu objasniti problem, pa cemo videti sta moze da se uradi.
Hvala na informaciji :thumbup:

Korisnikov avatar
max i minimax
Standardan član
Standardan član
Postovi: 110
Pridružio se: Sub Okt 08, 2011 1:39 pm
Lokacija: Varaždin

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od max i minimax » Pet Sep 26, 2014 12:28 pm

Želio bih čuti iskustva i drugih u vezi krova coltova i lancera 88-91 i kako to trajno urediti

johncleese
Početnik
Početnik
Postovi: 21
Pridružio se: Sre Apr 13, 2011 12:14 pm

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od johncleese » Pet Sep 26, 2014 12:49 pm

Trajno resenje ne postoji. Meni je majstor uradio pre 5-6 godina, doduse lose je prefarbao ali meni ne smeta. Za sad sam miran.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od DJ DEX » Pet Sep 26, 2014 8:21 pm

Jedino resenje da se skine nebo i ceo enterijer.Potom skidanje diht mase sa 3 poprecne "grede" koje drze krov.Ta diht masa ima u sebi nesto sto je agresivno i napada lim iznutra.Potom ispeskirati pa naneti neku normalnu masu za spojeve.Posle toga farbanje.Ovo je isprobana i jedina uspesna metoda.

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Pet Sep 26, 2014 10:31 pm

Hvala na savetu, znaci sutra kad budem isao kod limara uzimam jos 2 tube sikaflex poliuretana :D

Korisnikov avatar
max i minimax
Standardan član
Standardan član
Postovi: 110
Pridružio se: Sub Okt 08, 2011 1:39 pm
Lokacija: Varaždin

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od max i minimax » Sub Sep 27, 2014 6:19 am

Da, skidanje neba obavezno, a na koji način pokrpati rupe a da se krov ne deformira od varenja?

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od DJ DEX » Sub Sep 27, 2014 3:51 pm

Moze se zakrpiti CO2 aparatom lagano .Ne smeta ako se koriste i "ladne obloge" pored mesta gde se krpi da se ne greje previse.

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Ned Sep 28, 2014 11:41 pm

Pricao sam sa limarom, izlozio mu problem, kaze da ce onda verovatno tako i uraditi, skinuce ta ojacanja, ocistiti izmedju, imace krov 2-3 flekice (kako ce variti itd to ne znam, verovatno CO2). Problem u celoj prici tj skidanje tih greda itd jeste smisliti najbolji nacin a da se enterijer ispod ne osteti. Jedino da sve vadi napolje ali i to je dosta posla...
Zadnje podrubove auto maltene nije ni imao jer su prethodni "majstori" stavili rub i to lim preko lima, ispod nabili ko zna cega i to se nekako drzalo zadnjih par godina, ali dobro, bar ce sad biti uradjeno kako treba (tj pokrpljeno, da je bas kako treba paneli bi se komplet menjali, ali avaj).
Usput je kais od alternatora toliko procvileo da ni alternator vise ne puni, rekao sam limaru da ga zameni pa ako i novi kliza moracu da sredim alternator, malo mi bezveze sto se to desilo dok je auto kod njega (primetio sam ranije da hoce da prokliza ali je uvek bilo na kratko, sad ga upalis i samo cvili, nece da stane), ako treba da se menja remenica na alternatoru ili radi remont moracu da idem tamo-vamo dok odnesem alternator na remont itd, ali sta je tu je (limar mi bas i nije blizu).
Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Čet Okt 02, 2014 5:18 pm

Najnovije od limara.
Krov ima previse sitnih ostecenja da bi se varila sva, zbog savijanja lima. Tehnicki gledano moze da se vari ali ce se napraviti vise stete nego koristi, em se slabi lim em ce se savijati i biti kriv. Resenje nije bas preterano kvalitetno, ali shodno trenutnim mogucnostima (posto ceo krov necu da secem i varim, pitanje da li bih ga i nasao citavom). Naime, ocistice se sve rupice malcice sire od povrsine koju je zahvatila korozija, i popunice se fiberglasom. Preko njega ce moci da se gituje i farba, tako da nece izgledati mnogo ruzno na kraju ako se uradi kako treba. A nekako mi je to sigurnije nego da se lim sav izdeformise od silnog varenja, plus ce tu posle takvog varenja opet trebati kilo gita da to sve ispegla, sto mu dodje na isto da li imao fiberglas ili git na krovu :)
Sad dolazim do zanimljivog dela price. Naime ojacanja ispod uopste nisu u kontaktu sa krovom. Prethodni limari su mozda skinuli fabricku zastitu i ostavili tako, jer trenutno je izmedju greda i lima prazan prostor. Tako da se ni ojacanja nece skidati, vec ce se celicnom cetkom (na brusilici ili slicno) ocistiti prostor izmedju koliko moze, zastititi, pa koliko potraje. Naravno uz saniranje svih rupica (kaze mi limar da ih ima preko 20).
Ne znam ni da li da mu kazem da nanese novu diht masu izmedju tih ojacanja i krova nakon svega toga.

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gosta

Danas je Čet Mar 28, 2024 8:02 pm