Lancer 1.5 12v GL 1991.
Predstavite vaš Mitsubishi i modifikacije koje ste radili na njemu...

Korisnikov avatar
Urke
Član kluba
Član kluba
Postovi: 266
Pridružio se: Ned Jul 21, 2013 10:11 pm
Lokacija: Barajevo BGD

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od Urke » Pon Okt 20, 2014 5:32 pm

Neznam,ukusi su razliciti i o tome netreba polemisati,ali ja volim da stoji znak napred i da lepo izgleda...
Ovaj cucnuo super i po meni netreba ni da ga skidas,sad je ko iz fabrike... :mrgreen: :lol: :lol: :thumbup: :thumbup:
Slika
Mitsubishi Colt 1.3 16V 2001 by Urke

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Sre Okt 22, 2014 10:49 am

Sredjen anlaser, razlika kao dan i noc, mnogo lakse i brze vrti sad, sastavi gotovo momentalno. Punjenje dobro, tako da bi trebalo da sam spreman za zimu. Akumulator je star 2-3 godine ali deluje i dalje ok, black horse :)
Pk kais su kod elektricara opet zategli, ne cuje se juce i danas, videcemo koliko ce potrajati. Za koji dan ide na kratko opet kod limara da zavrsi nesto sto je zaboravio zadnji put, nista krucijalno, ali mi smeta pa hocu da bude kako treba. Samo mi ovo vreme kvari planove, ne znam koliko je pametno po ovim temperaturama kopati bilo sta po limu.

Ostaje da resim rad na benzinu kad je hladan, kao i ler gas kad nije pod sauhom tj kad je zagrejan motor. Naime, u 50% slucajeva kad je na leru hoce obrtaji da padnu i da se ugasi, nebitno na kom je gorivu. Sad ne znam da li nesto od toga mogu da budu uobicajeni krivci, svecice/kablovi, posto svecice su menjane pre mozda 20k km, mozda je vreme zameniti ih. Kablovi su menjani pre par godina iako mu fabricki ni tad nisu bili losi, vise preventivno. Mada cenim da je sto se lera tice ili neki vakum, ili tako nesto, ne razumem se oko njegovog ubrizgavanja. Predpostavljam da karburator nije cim ler gas zeza na oba goriva (karburator je mozda kriv za neravnomeran rad na benzinu kad je hladan).
Mozda povezano sa tim a mozda i nije, primetio sam (cini mi se na oba goriva) da hoce malo da cima kad se pusti gas, sad ne znam da li je i to povezano sa ubrizgavanjem ili neki nosac motora nije kako treba. Kad ubrzava je sve linearno i bez cimanja - sem kad je hladan na benzin, posto tad radi dosta nemirno.

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Pon Nov 03, 2014 1:14 am

Posto sam primetio da voda ulazi na spojeve i nakon sto sam stavio diht masu oko stopova, otisao je auto kod limara. Ovo je oko levog stopa, kod desnog nije tu prolazilo vec nize ispod svetla je vlazilo.
Slika Slika

Keder prtljaznika kupljen nov kod Gumatica na bubanj potoku, za divno cudo su imali takav (poklapa se sa toyotom corolom tog godista, za nju su imali). Medjutim problem nije bio (samo) u kederu, leva strana (vec sam pominjao, tu je bio zveknut odavno) je malo spustena, ivica blize staklu. Limar predlaze da nadjem nekoga ko ima hidraulicnu dizalicu, podmetnem ispod parce daske i da podignem lim na tom delu za par milimetara da se keder bolje pribije uz prtljaznik. Ja sam razmisljao da kupim dodatni keder na metar, da vidim kod Gumatica opet sta imaju. Nesto slicno onome sto se lepi na ivice ove nove stolarije za kucu. I da obmotam u krug po poklopcu prtljaznika, da ide guma na gumu.
Majstori koji su mi radili, ko je kriv i sta se desilo ne znam, uglavnom na prednjem desnom krilu imam pukotinu od 2cm na ivici, i to se poklopilo da bude tacno tamo gde tocak baca vodu. Sasvim slucajno sam danas primetio, otisao da dopumpam gume, i ventil bio tu, pogledam, malko pritisnem, izlazi voda - veselo. Svratio do farbara, rekao mi da doteram auto jedan dan sledece nedelje da to srede. On predpostavlja da je tu limar vario krilo i da je lim zbog toga napuko jer karoserija tu radi (?!)... Ja mislim da samo nije dobro ocistio pre nego sto je naneo git, ali nebitno, samo da se sredi pre nego sto se opet otvori rupa.
Dalje, auto sam opet ostavio limaru pre par dana da mi sredi spojeve oko stopaljki, da voda ne bi ulazila u gepek (primetio sam da vlazi, vise kod leve nego kod desne). Dalje, da napuni malo poliuretana izmedju kostura haube i lima, jer se fabricka masa odlepila i onda je hauba odzvanjala i uvijala se, i usput sredi neku sitnicu na desnom kosu. Bilo je jos par stvari ali nije stigao da zavrsi za 1 dan, pa cu to drugom prilikom ako ih ne zavrsim sam.
Sve sem ovoga u gepeku je ok odradio, ovo u gepeku sam na kraju resio da cu sam da zavrsim, kad sam skinuo levu stopaljku i video spoj onakvog kakvim sam ga ja ostavio kad sam je zadnji put skidao. Nisam ga ni tad dirao, a video sam da je pukla diht masa i da ima rdje. Uzeo sam lepo cetku na busilicu (ispostavilo se boljem od brusilice jer manje kopa tj manje brazde pravi), ocistio sve spojeve, premazao osnovnom bojom koju sam imao u kuci. Falio mi je verovatno neki konvertor rdje da dodatno izvuce sta moze, i kvalitetnija boja, ali to mu je sto mu je. Sutra kad se osusi stavljam diht masu wurth k+d tj poliuretan.
Desnu stopaljku sam vec "zalio" kako planiram i levu, malo sam drugacije ovaj put naneo i nadam se da nece prodirati voda uopste oko nje, mada i da prodre spojevi ispod su u dobrom stanju, nadam se da nece proci u gepek. Kad se osusi bice zacementirana za auto, tako da sledeci put kad bude trebalo da se skine morace da se sece/razbija :D
Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Ako ovo bude proslo test pranja/pljuska, onda cu da uzmem sam da uradim ivice svih vrata, jer se isto pojavila rdja na spojevima. Ako ne prodje dobro, ide opet kod limara. Ideja je da samo ocistim to i nanesem novu osnovnu boju i diht masu na spoj, da ne bi probila rdja na spoljni deo lima pa da izgleda ruzno. To ce se inace uskoro desiti sa donjom ivicom prtljaznika :( Na zalost nisam primetio da je trula (nije ni limar), da se to sredi pre farbanja, ali sta je tu je. Limar mi je rekao da se sad ni ne isplati cackati, jer cim bude krenulo vise da se cisti tj "kopa", probice na drugu stranu i morace da se farba.
Naravno gledacu za ostatak radova da uzmem neku drugu osnovnu, da ne bude bas crvena :lol:

Ono sto je sledece u planu nakon limarije: sredjivanje ler gasa, nikako da se uklopim sa drugarom da ga skinemo i ocistimo, zadnji amortizeri, i da vidim sta cu sa letvom volana, ili sta vec na prednjem trapu. Kad motam u mestu cuje se u jednom momentu tup zvuk, kad desni tocak cimam dok je auto u mestu osecam neki luft... Videcu sta cu da radim sa tim, ovako je vec duze i ne menja se, tako da nije nesto kriticno, ali me nervira.

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Čet Dec 11, 2014 8:51 pm

Inace ova operacija iznad je uspela, nakon ovih kisa nemam vise vode u gepeku! :)

Jel zna neko da li su isla u ovaj model sedista sa podesavanjem lumbalnog dela? Ili od nekog slicnog godista a da odgovaraju? Neudobna su za duza putovanja (imam problem sa kicmom). Imaju trenutno jedna u oglasima, ne znam da li ona imaju to, ako stignem za vikend otici cu da ih pogledam (losa je slika iz oglasa nazalost nemam bolju):
Slika

Zamenio sam i staklo levog fara koje je bilo napuklo pa je ulazila voda, srecom pa je reflektivna povrsina ostala koliko-toliko citava. Farove koje sam uzeo se ispostavilo da su od modela za englesko/japansko trziste, ali nakon malo stelovanja sam uspeo i levi far da doteram kako treba. Inace po montazi je snop bacao visoko, verovatno zato sto se staklo razlikuje.
Nisam slikao pre i posle, samo posle :)
Slika Slika

Sto se ostalih sitnica tice, u haosu sam i nemam uopste slobodnog vremena :( Montirao sam zimske gume, ostaje jos glupi ler i rad na benzinu da resim.

m4re
Početnik
Početnik
Postovi: 6
Pridružio se: Pet Maj 30, 2014 7:18 pm
Lokacija: Sabac

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od m4re » Sub Dec 13, 2014 3:50 am

Evo sad sam video da imas problem ok pk kaisa pa da podelim i ja svoje iskustvo mozda ce ti pomoci :D Problem oko pk kaisa imam i ja na mom lanceru. Menjao sam klinasti i pk stavio isto taj pk kais Dayco i zvace mi kad ga upalim kad je hladan. Kad se zagreje ne cuje se. Majstor ga je dotegao do kraja i kaze da je los kvalitet kaisa. Prskanje wd-a po remenici je kratkog daha jer posle 10 sekundi opet pocne da zvace.
Brisi,brisi evo ide micubishi :)

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Pon Dec 15, 2014 12:07 pm

Meni su ga kao dotegli kad su mi sredjivali anlaser, pa su proverili i alternator kako puni pa usput dotegli kais. Od tad se vise ne cuje, sad sta su tacno radili kod elektricara, ne znam.
Trenutno je auto kod doktora (dj dex-a) da pokusa neke od gremlina da istera. U medjuvremenu sam kupio komple druga sedista, kojima je stof mnogo lepsi nego na mojim, plus vozacevo ima podesavanje visine. Treba malo sundjer da se sredi na istom, kad se sredi onda ce se montirati. Taman kad se bude stavljao nov sundjer, dodacu malo i u naslon za lumbalni deo da resim i taj nedostatak. Usput sam sa auta sa kog sam uzeo sedista skinuo i ispravan levi far koji je u mnogo boljem stanju od ovih koje imam, kedere, sajlu za gepek sa rucicom (na mom je nedostajaka rucica) i tako jos neke sitnice.

Hteo sam da uzmem i rucicu za brisace sa podesavanjem intervala, ali ne znam da li se instalacija razlikuje? Predpostavljam da s ei neki relej razlikuje, ali ako se i instalacija razlikuje onda ne bih da se cimam oko toga. Ja imam obicnu sa jednim intervalom, nema vremenskog stelovanja.

Korisnikov avatar
dule0911
Standardan član
Standardan član
Postovi: 105
Pridružio se: Pon Avg 18, 2014 8:09 pm
Lokacija: Beograd, Leštane

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od dule0911 » Sub Jan 03, 2015 7:55 pm

Majstori :cry:
Posle prvog jaceg mraza/snega:
Slika Slika Slika Slika Slika

Znao sam da nece dugo trajati, ali da nece ni 3 meseca da sastavi...

Inace sam nabavio druga sedista, vozacevo ima malo vise podesavanja, potrebno je srediti sundjer ali to cu lagano, ne zuri mi se. I jos par nekih sitnica, kederi, duza antena (sada imam los prijem na radiu pa da probam sa tim), itd.
Zamenjene svecice, sredjeno curenje rashladne tecnosti (sto me obradovalo, jer je ne trosi vec je curela), zapoceto resavanje neravnomernog rada na benzin/lera na plinu, ima jos posla ali resice se polako :)

Korisnikov avatar
laki72
Mitsubishi ljubitelj
Mitsubishi ljubitelj
Postovi: 283
Pridružio se: Ned Maj 22, 2011 2:36 am
Lokacija: beograd

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od laki72 » Pon Jan 05, 2015 6:53 pm

Danas sam ga preuzeo od limara i prosledio farbaru... Nisam stigao da poslikam ali generalno sam zadovoljan kako je ispalo.
Vidis, ocito da tada (jesenas) kada si ovo napisao, nisi dobro `pregledao` auto...

Ne bih da ti stajem na muku, ali bolje je nista ne raditi nego da auto radi neko ko ce ga ovako odraditi... :(
Umesto da mu je udahnuo zivot, onaj ko ti je ovo radio ga je skratio... :thumbdown:

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od DJ DEX » Sre Jan 07, 2015 9:53 am

Nazalost korozija koja se ne izleci a prefarba vrlo brzo ispliva na povrsinu.Prva zima ,prva SO i to je to,nazalost.

Teodor Alar
Član kluba
Član kluba
Postovi: 109
Pridružio se: Sre Apr 30, 2014 12:48 pm
Lokacija: Banatska Topola-Kikinda

Re: Lancer 1.5 12v GL 1991.

od Teodor Alar » Sre Jan 07, 2015 6:22 pm

Nadam se da si dobro iskoristio farove? :wave: :wave: :wave:

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

Danas je Čet Mar 28, 2024 1:08 pm