Posto sam primetio da voda ulazi na spojeve i nakon sto sam stavio diht masu oko stopova, otisao je auto kod limara. Ovo je oko levog stopa, kod desnog nije tu prolazilo vec nize ispod svetla je vlazilo.
Keder prtljaznika kupljen nov kod Gumatica na bubanj potoku, za divno cudo su imali takav (poklapa se sa toyotom corolom tog godista, za nju su imali). Medjutim problem nije bio (samo) u kederu, leva strana (vec sam pominjao, tu je bio zveknut odavno) je malo spustena, ivica blize staklu. Limar predlaze da nadjem nekoga ko ima hidraulicnu dizalicu, podmetnem ispod parce daske i da podignem lim na tom delu za par milimetara da se keder bolje pribije uz prtljaznik. Ja sam razmisljao da kupim dodatni keder na metar, da vidim kod Gumatica opet sta imaju. Nesto slicno onome sto se lepi na ivice ove nove stolarije za kucu. I da obmotam u krug po poklopcu prtljaznika, da ide guma na gumu.
Majstori koji su mi radili, ko je kriv i sta se desilo ne znam, uglavnom na prednjem desnom krilu imam pukotinu od 2cm na ivici, i to se poklopilo da bude tacno tamo gde tocak baca vodu. Sasvim slucajno sam danas primetio, otisao da dopumpam gume, i ventil bio tu, pogledam, malko pritisnem, izlazi voda - veselo. Svratio do farbara, rekao mi da doteram auto jedan dan sledece nedelje da to srede. On predpostavlja da je tu limar vario krilo i da je lim zbog toga napuko jer karoserija tu radi (?!)... Ja mislim da samo nije dobro ocistio pre nego sto je naneo git, ali nebitno, samo da se sredi pre nego sto se opet otvori rupa.
Dalje, auto sam opet ostavio limaru pre par dana da mi sredi spojeve oko stopaljki, da voda ne bi ulazila u gepek (primetio sam da vlazi, vise kod leve nego kod desne). Dalje, da napuni malo poliuretana izmedju kostura haube i lima, jer se fabricka masa odlepila i onda je hauba odzvanjala i uvijala se, i usput sredi neku sitnicu na desnom kosu. Bilo je jos par stvari ali nije stigao da zavrsi za 1 dan, pa cu to drugom prilikom ako ih ne zavrsim sam.
Sve sem ovoga u gepeku je ok odradio, ovo u gepeku sam na kraju resio da cu sam da zavrsim, kad sam skinuo levu stopaljku i video spoj onakvog kakvim sam ga ja ostavio kad sam je zadnji put skidao. Nisam ga ni tad dirao, a video sam da je pukla diht masa i da ima rdje. Uzeo sam lepo cetku na busilicu (ispostavilo se boljem od brusilice jer manje kopa tj manje brazde pravi), ocistio sve spojeve, premazao osnovnom bojom koju sam imao u kuci. Falio mi je verovatno neki konvertor rdje da dodatno izvuce sta moze, i kvalitetnija boja, ali to mu je sto mu je. Sutra kad se osusi stavljam diht masu wurth k+d tj poliuretan.
Desnu stopaljku sam vec "zalio" kako planiram i levu, malo sam drugacije ovaj put naneo i nadam se da nece prodirati voda uopste oko nje, mada i da prodre spojevi ispod su u dobrom stanju, nadam se da nece proci u gepek. Kad se osusi bice zacementirana za auto, tako da sledeci put kad bude trebalo da se skine morace da se sece/razbija
Ako ovo bude proslo test pranja/pljuska, onda cu da uzmem sam da uradim ivice svih vrata, jer se isto pojavila rdja na spojevima. Ako ne prodje dobro, ide opet kod limara. Ideja je da samo ocistim to i nanesem novu osnovnu boju i diht masu na spoj, da ne bi probila rdja na spoljni deo lima pa da izgleda ruzno. To ce se inace uskoro desiti sa donjom ivicom prtljaznika
Na zalost nisam primetio da je trula (nije ni limar), da se to sredi pre farbanja, ali sta je tu je. Limar mi je rekao da se sad ni ne isplati cackati, jer cim bude krenulo vise da se cisti tj "kopa", probice na drugu stranu i morace da se farba.
Naravno gledacu za ostatak radova da uzmem neku drugu osnovnu, da ne bude bas crvena
Ono sto je sledece u planu nakon limarije: sredjivanje ler gasa, nikako da se uklopim sa drugarom da ga skinemo i ocistimo, zadnji amortizeri, i da vidim sta cu sa letvom volana, ili sta vec na prednjem trapu. Kad motam u mestu cuje se u jednom momentu tup zvuk, kad desni tocak cimam dok je auto u mestu osecam neki luft... Videcu sta cu da radim sa tim, ovako je vec duze i ne menja se, tako da nije nesto kriticno, ali me nervira.