Danas se malo radilo
Stavio znak na prednju masku, sto je bilo mnogo komplikovanije nego sto sam mislio da ce biti, posto je stari znak odbijao da se odvoji (zapekli srafovi, da ne kazem zavarili se za plastiku, nikad nisu skidani), na kraju je morala brusilica da radi, ali veoma pipavo jer nisam hteo sam nosac znaka da ostetim. Razmisljao sam se da ofarbam i masku u mat crno kad sam je vec skinuo, ali posto sam se predomisljao ostavicu to mozda za neki drugi put.
Ocistio mahovinu i blato iz oba rikverc svetla, a posto se zaptivna guma pretvorila u prah, stavio sam frisku diht masu. Cak mi se svidja kako nakon tretmana imaju crnu liniju u krug zbog boje diht mase
Kad sam vec kupio diht masu, sredjene i zadnje stopaljke. Zet je stavljao neku uzasnu diht masu ranije, crvene sparusene boje, ispucala skroz i verovatno nije ni vrsila funkciju. Posto mi voda ulazi na par mesta u prtljaznik, da barem zasigurno eliminisem taj "ulaz"
Ostaje jos da se sredi pre zime od stvari koje treba da se urade dok je lepo vreme:
- keder prtljaznika ako ima nov ili dobar polovan, moj pusta na 3 mesta
- gornji deo kedera vozacevih vrata
- ciscenje i zastita poda, makar parcijalna tamo gde treba (nema trulezi ali se ponegde zuti)
- skidanje zadnjeg stakla i menjanje diht mase koja je propala i kruni se (nije hitno jer ne pusta mnogo vode, stavice se crni poliuretan kao zamena za postojecu), posto staklo nema keder niti je klasicno lepljeno vec ima neke lajsne, pa oko njih diht masa, ako sam dobro skapirao
U utorak ga ostavljam kod elektricara da se sredi bendiks na anlaseru, usput da se remontuje ako treba kad je vec skinut i ako nadju resenje za pistanje pk kaisa (ako je nesto do alternatora i slicno). Odmah posle toga kod plinadzije da mi sredi uvod za plin jer mi je limar zagubio konusne srafove koji su bili pa ne mogu da punim plin (sreca pa je boca bila puna da imam da se vozim). Pitao u lokalnoj gvozdjari ali nemaju takve, tako da cu morati da platim plinadziju da to sredi.
Cekam i farove da mi stignu, posto mi levi ima rupicu na staklu i kondenzuje.
Crni deo branika se razmisljam da li da slajfujem pa farbam bamper sprejom, nisam pametan. Nije auto za izlozbu ali me nerviraju tako neke sitnice koje znam da ne kostaju mnogo a popravile bi utisak
Sto se farbanja tice nisam preterano zadovoljan, omasena je nijansa, na krovu imam 1x1mm tackicu gde je izgleda vec probila rdja. Idem sutra uvece da to reklamiram, treba da mi vrate lajsnu na levo krilo jer su to zaboravili, kao i par srafova na zadnji branik koje sam nasao u gepeku.
Slike gde se odprilike vide delovi koji su radjeni tj farbani. Ove po mraku su prvo vece kad sam ga doterao, sad mi se cini da je malko bolja situacija posle par dana, sto se neslaganja boja tice. Ali i na tim slikama se vidi da iz nekih uglova nema prevelike razlike, iz drugih se bas primeti da nije ista nijansa boje.