Lancer se i dalje uspesno kotrlja, zasluzio je blago podmladjivanje posle 411k km predjenih
Pre 2 meseca je presao oko 4000km za 16 dana, isao sam sa njim do Krita.
Malo nakon povratka krenulo se u sredjivanje limarije i komplet farbanje predstoji u narednom periodu.
Rudarenje:
Sanacija:
Trenutno stanje:
Ostaje jos farbanje, zastita i voskiranje. Krov je dodatno ojacan jer je izuetno tanak i lako se savija. Bice stavljena i dodatna termo i zvucna izolacija na krov da ne odzvanja svaki put kad pada kisa
Felne za zimski set opet uradjene (peskiranje i plastifikacija) i skoro gotove, jednu cu morati opet jer je ostecena plastifikacija kad je secena rupa za ventil, ali generalno sam veoma zadovoljan kako su ispale, i boja i kvalitet i sve. Cepovi idu u istu nijansu (posto su isto metalni pa mogu da se plastificiraju), nego je majstora zezao tanak lim na istim pa se stalno dizala boja, to ce mi dostaviti naknadno kad urade kako treba.
Inace, 26 godina je zet ziveo u neznanju (ja 3 godine) da auto ima zadnje pojaseve, sve ove godine bili sakriveni ispod zadnjeg sedista koje nije nikad skidao do sada
Kada su vozili decu u decijim sedistima uvek su trazili neki drugi auto i izbegavali lancer jer nema pojaseve
Jeste da nisu inercioni, ali za decije sediste su ovi cak i bolji. Sto je najzanimljivije, ludi japanci ostavili dva seta rupa, za ove pojaseve, i za inercione u tri tacke. Posto sam kupio te u tri tacke misleci da nemam nikakve pojaseve, sad ce biti ugradjena oba seta
Limar kad je skinuo zadnje sediste me zove i pita, cekaj, ti oces pojaseve da ti stavim, a vec imas pojaseve, show