E ovako, posle predstavljanja mene kao novog clana, red je da predstavim i auto koji me je i doveo ovde.
U pitanju je Colt 1.6 GTI 16v, 1990. godiste. U Srbiju ga je uvezao caletov kolega i to iz Svajcarske, '95. godine. Kupio ga je od drugara njegovog sestrica, sa "pravih" 35.000 km. Od tada je covek sa njim presao jos 71.000 tako da je do mog caleta auto dosao sa 106.000km. Pri tom, ne da ga nije "silovao" nego ga je vozio skroz "penzionerski" - mislim da u zivotu njim nije presao preko 3.500 obrtaja
. Od opreme ima prozore i retrovizore "na struju", servo, volan podesiv po visini, centralno zaklucavanje, skoljkasta sedista, naslone za glavu i pojaseve pozadi, deljiv naslon zadnje klupe, prskalice za farove, panorama stakleni krov iz dva dela, diskove na sva cetiri tocka (napred samoventilirajuci). A cena - 800e, caletu dao na godinu dana odlozeno
.
Elem, kada smo dosli da ga otudjimo od njega, bio je ovakav:
Inace auto nije napadnut korozijom, pod je bio kao iz fabrike a caletov kolega se potrudio da ga "kastomizuje" ovim extracoooool ratkapnama a pre nekoliko godina ga je i prespricao "da ga malo osvezi", kako nam rece. Elem, osvezio ga je "za sve pare"
, plus je prefarbao i branike komplet u sivo i to preko one crne lajsne i trake koja ide po sredini iste. A farbanje je bilo kriminalno, svako malo je ostalo tragova od slivanja farbe + cini mi se da je vise farbe bilo na kederima nego pored njih
, srecom ne vidi se na slikama
.
Prvo sto smo uradili je da mu privremeno okacimo neke iole normalnije ratkapne (doduse, cale je odabrao neke mnooooogo dobre
), cisto da nas komsiluk ne zeza
:
... a odmah zatim i ubacili Blaupunkt CD player sa USB i citacem kartice, samo na slici nije on u prvom planu:
E onda je na red doslo da ga "generalno" sredimo spolja - znaci farbanje, sa skidanjem prethodnih slojeva "do lima", sto je nekako ovako izgledalo (nemam bas slika iz svih faza ali moze da se vide smernice). Prvo je "ocerupan":
... onda je na red dosla dorada haube i zastita auta:
... i posle farbanja u komori, polusastavljen je izgledao ovako:
... a zavrsen ovako:
Zato sto je bio dobar kod "cika doktora"
pocastili smo ga niklovanim zavrsecima cevi auspuha:
... i zimskim Dunlop Winter Response 2, 195/65 R14 gumama, koje smo nakacili na felne pre farbanja (i ako on snega, leda i soli videti nece
):
E onda su konacno na red dosle i neke normalne felne, koje mu idu uz karakter
.
Prvo sam hteo ove da mu nakacim (BMW-ove):
... ali jedna je bila "budzena" jer je neko njom "overio" rupu pa sam odustao a onda nasao AEZ-ove za 100e, od tipa u Sremskim Karlovcima (puno mu hvala
). Sve 4 su u fabrickom stanju, bukvalno kao da nisu ni vozene, bez i jedne ogrebotine (podrazumeva se da nisu naknadno farbane):
I na kraju, sve je to ispalo bas ovako:
Sad je glavni smeker u kraju
a bice jos veci kada dobije foliju na staklima bocno i pozadi a planiram i da mu pronadjem bele prednje migavce ili eventualno zatamnim postojece.
Sto se tice motora, u odlicnom je stanju - sipano je Eneos ulje 10W40, ne dimi, izmedju dva servisa nije nista moralo da se doliva, pali na pola kljuca a ide... pa odvaljuje kako ide, ko ga nije probao - steta sto nije
.
Eto, to je (za sada) sve od mene i sivog "mladica" i izvinjavamo se ako smo nekoga udavili pre nego je stigao do kraja sa citanjem
.