od knezevic76 »
Sub Sep 30, 2017 8:10 pm
Hvala gile!
Danas odrađen mali servis, zamenjena tri ležaja točka, krajevi letve volana(iz predostrožnosti), nosač motora, predihtovan razvodnika paljenja, stavljene nove kočione pločice, urađena reglaža trapa.
Jedino čaura koje vezuju motor na šasiju nisu zamenjene, jer ih je teško naći, pa se nekad čuje TAK pri kretanju. Ništa strašno.
E sad jedno pitanje u vezi razvodnika paljenja. Ako se isti skine I vrati nazad ali se zakrene malo, dal se I broj obrtaja u leru onda promeni?
Meni su predihtovali razvodnik, jer je malo slinilo ulje na njemu, a auto sad ubija kako ide. Ler je isti kao što je i bio. Majstor kaže da ga je vratio kako je i bio.
Nemam za sad nikakve detonacije I slično, a auto povlači na oba goriva kao lud. Danas sam ga testirao, ide u prve tri brzine do blokade, ranije nije hteo, drugom izvlači 90, trećom 130.... Ali me nešto kopka da ne bude nekih nus pojava po motor, jer znam da ima neko ranije i kasnije paljenje smeše, pa se mogu javiti neke detonacije itd......
I još jedno pitanje, kad se razvodnik, zakreće na levo ili desno, koja strana je ranije a koja kasnije paljenje?
Ja nemam nameru da to radim samoinicijativno , ali me zanima.
Generalno gledano stvari stoje ovako, sređen :
- anlaser
- alternator
- pumpa goriva
- ležajevi točkova
- manžetne letve
- manžetne homokinetičkih
- krajevi letve volana
- servis TNG
- sređena struja
- akumulator
- sileni na obe viljuške
- estetski neke sitnice u enterijeru i exterijeru
Ostalo da se sredi korozija kod zadnjih točkova na proleće.