
Pre priče kako sam zadovoljan autom, šta sam mu sve servisirao, mala uvodna priča. Sa svojih 25/26 godina, kad god sam hteo nešto da kupim dal je to telefon, računar, neki alat, bilo šta uvek sam gledao šta je bolje za određene pare kakve performanse ime, koliko je kvalitetno i uvek AAALII uvek sam se zaj****. Uvek mi nešto promakne. Tako da pri kupovini svog prvog ličnog auta (da nije ćaletov, dedin ili od drugara) sam odlučio da odem da vidim auto ako mi se svidi na prvi pogled UZIMAM. Tako je i bilo otišao sam pogledao auto, pregledao motor, provozao, sutradan sam došao i kupio ga za 3150e. Nakon 5 meseci i dalje smatram da nisam pogrešio.
Sad malo o samom Autu. Motor 1.5T MIVEC(Mitsubishijev variable valve system) 110kW, 210Nm. Proizvodnja 2005, prvi put regitrovan Jul 2006. Prešao sada 216000km. Ništa preterano od dodatne opreme, ABS,ASR,ESP (za koje nažalost ne postoji dugme da se ugase ponekad)

Tužna priča čovek mi je prodao auto na Alu felnama 15" (koje očajno izgledaju, sramota me je), gume na tim felnama takođe sačuvaj me bože DOT iz 2004 godine, i sa čeličnim 15" felnama sa zimskim gumama, 2 gume su u "pristojnom stanju" DOT 2015. Fabrički auto je išao na 16" ili 17" felnama, jedan od razloga prednji diskovi su poprilično veliki 15" jedva stane. GLAVNI razlog zašto auto nisam slikao i predstavio jeste jer mi je na odvratnim felnama. haha

Od kad je kod mene na auto sam servisirao sledeće:
Zadnja kočiona creva, zadnje diskove, zadnje pločice i reparaciju zadnjih klešta.
Zamenu prednjih pločica.
Sredjivao trap: Stabilizatori, gumice balans štangle, krajeve spone.
Malo je puštao ulje na poklopcu dekle, tako da sam menjao dihtung. dekle
Svećice.
Mali Servis (filteri i ulje).
Ostalo mi je još veliki servis da uradim uskoro.
Ja sam očekivao da ću uložiti minimum 1000e na sređivanje polovnog automobila kad ga kupim, tako da ne nisam kupio totalni leš od automobila samo želim sve da mu servisiram da mogu bez razmisljanja dal nešto fali (kao naši stari 1987) sednem u kola uveče i odem do Trsta na jutranju kafu.



Meni lično je auto savršen. Ima i više nego dovoljno snage da se na Ibarskoj pretekne šleper bez da se pomolim da li će mi neko naići iz suprotnog smera. Zbog dimenzija za grad idealan. Zadnja klupa je pomera napred nazad tako da može a se dobije ili veći gepek ili više mesta za sedenje pozadi (što meni i odgovara jer nemam ženu, decu pa da mi treba prostor) dovoljno za mene za svakodnevnu upotrebu po gradu, da odem na neki put/more/izlet.
Mane:
Jako malo Coltića sa tim motorom ima u srbiji i skoro nijedan deo ne može da se nađe na lageru, već mora da se naručuje iz inostranstva.
Auto servisiram kod DEX-a (mala reklama za gospodina

E sad to je sportski auto tako da nije ni moguće očekivati da će me veliki servis koštati 124e.
Potrošnja: Za sad ne mogu da kažem tačno, kad sam ga uzeo nisam proveravao svećice jer je palio normalno, i pre toga mi je bila potrošnja oko 10/11l na 100km u gradu. Od zamene svećica primetio sam da troši znatno manje. Tek sam sipao pun rezervoar presao oko 200km potrosio 1/4 rezervoara ali videćemo tačno kad sledeći put budem sipao do vrha. Napisaću feedback

Evo jedne slike kako spava ispred dvorista

https://imagizer.imageshack.com/img922/9822/xkiXDT.jpg
Jos slika kad se namontiraju felne nove

P.S
Znaaam post je predugačak, ali mnogi dođu na forum i ne predstave se pa ja da nadoknadim
