Neee ideee

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Neee ideee

od xkillerx » Uto Feb 23, 2016 1:44 am

Zdravo svima. Valjda je ovo pravo mesto za pitanja u vezi sa "a zasto moj auto ide tako sporo".

Ako nije, molim moderatora-administratora, da me uputi, premesti u odgovarajuci podforum.

DakleM, imam Lansera 2006, 98 konja, 1.6 benzinac na gas, motor 4G18 "orion".

U kuci imamo i jedan matori Space star 1.8 GDI 125 konja koji IDE KAO ZMAJ.

U poredjenju s njim lanser je stvarno puz, nevezano da li na plin ili gas, vuche se, bemliga kao da ima 75 konja ili manje.

Po gradu hajde de, dovoljno je brz, moze da vuche i prikolicu mada nije srecan, ali na autobanu, gde ovde, uglavnom nema ogranicenja, pa vozim koliko je red, recimo 160 pri 4500 obrtaja, pun gas uzbrdo brzina polako pada.... dok space star u istoj situaciji i dalje ravnomerno ubrzava do 200. Max lanseru je nekih 180 na sat prei 5 i nesto hiljada obrtaja. Koliko sam citao, max snaga 4G18 motora je pri 5000 obrtaja u minuti, pa ne bih terao preko toga.

Potrosnja plina je pozamasna u odnosu na slabe performanse, 9 ako bas polako vozim, po reg. putevima, do 12 kad pichim po autoputu. Imao sam mnogo jachi auto pre ovoga i on nije trosio mnogo vise a isao je mnooooogo brze.

Ako imate ideje i predstave odakle da krenem. Mogu li nesto menjati-raditi u domacoj radinosti. Pri voznji na benzin nema znacajne razlike, malo manje trosi malo brzi ide ali isti k****. Da ovaj Lanser ide kao onaj Space star nikad ga ne bih menjao. 200km/h i nula do sto za manje otprilike 9 sekundi i pametnome dosta.

Menjati svecice? Sta otvoriti, pogledati, pregledati? Da kupim nekog kineskog delfija za dijagnostiku, sta mogu proveriti, ustanoviti s njim?

Opcije "idi kod majstora" su trenutno van igre, vidi uvodnu spiku i predstavljanje clana. Hvala velika i pozdrav.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2482
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Neee ideee

od DJ DEX » Uto Feb 23, 2016 10:33 pm

Porediš dve neuporedive stvari. 1.8 GDI agregat i 1.6 su dupe glava po pitanju vuče i ubrzanja.Možeš zameniti svećice ,kablove i bobine naravno da bi dobio neki rezultat ako to nije menjano.Bobine 2kom i kablovi 2 kom igraju veoma bitnu ulogu kod tog a i svakog drugog motora.Taj Lancer nije neki sportaš ali nije ni loš.stim što za neke performance voli veće obrtaje.

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Sub Feb 27, 2016 1:39 am

Svecice NGK laserline lpg 1496, komplet 4 kom
http://www.atp-autoteile.de/product/177 ... 24/details

Kabl NGK 0347 1 kom
http://www.atp-autoteile.de/product/177 ... 20/details

Bobine NGK 48375 , ?1 par?
http://www.atp-autoteile.de/group/11306 ... 34/details

s obzirom da ngk kosta 125 evra, da li rizikovati Denso za 50 evra?
http://www.atp-autoteile.de/group/11306 ... 91/details

-----

Dex, fala na brzom odgovoru. Ovo je red velicine 200-300 evra delova koje (valjda) mogu sam da zamenim. Mislim da Lancer ima dva O2 senzora. To sto mene zeza, da li mogu biti O2 senzori, ili ovaj veseli trojac (svecice kablovi bobine) svakako da zamenim? Da li su ovo sto sam izlistao komplet paket ili treba da kupim po dva seta kablova i bobina..?? Prekopacu po fakturama prethodnih vlasnika i servisa da ispitam sta i da li je menjano.

Lambdasonda NGK 90387 je skoro 200 evra, dok nonejm ima da se biraju i za 40 evra, ali ...... ?

npr Herth&Buss ima komplet od dve lambdasonde (regel i diagnozna) za 200.

-----

I, za kraj, glavno pitanje glasi, da li uopste da krecem u menjanje delova i nasumicno popravljanje auta, ili da sacekam blizu ili dalju buducnost kada sledeci put budem posecivao balkan (sto nerado cinim) i ostavim tebi auto u servisu na dan (dva, tri, sedam) da se sve izmanje i popravi sto moze i treba?

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2482
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Neee ideee

od DJ DEX » Sub Feb 27, 2016 11:10 pm

Ovo sveto trojstvo Bobine ,Svećice i ta 2 kablića daju dobar rezultat .Svećice ne moraš uzimati NGK Laser LIne baš za LPG varijantu.Odlično se pokazala i kalsična varijanta V-Line stim što se ne kupi sa zazorom 1.1 mm već sa 0.8mm.Njihova oznaka je BKR6E.Cena oko 3e po komadu
Bobine NGK jesu dobre ali kod nas su skupe i ne mogu da se nadju .Ima druge zamenske po ceni od 50-60e po komadu.Ti možeš da potražiš na amazon.de ili preko ebay.OE broj je MD362903
http://www.amazon.de/Metzger-880118-088 ... B00DZI2XY0
Evo na primer ova zamenska u BLUEPRINT varijanti.Inače Blueprint je pakerska firma pa jako moguće da dobiješ original unutra po pristupačnoj ceni:
http://www.amazon.de/Blue-Print-ADC4149 ... B00ICHR00G
Kablovi MD365102 :
http://www.ebay.de/itm/Zuendleitungssat ... Sw9N1VmFjs
Sonde nema potrebe da menjaš ako nisu crkle.Zbog njih neće loše da ide već samo svetli check.Ponekad se desi da sonde na plinu registruju lošu smešu pa da se i zbog toga pale.Tako da mislim da nema potrebe napamet da ih menjaš i da bacaš pare.
Taj auto nije neki trkač inače ali ako ga zgaziš povuče bolje tek preko 3500 obrtaja.Traži malo više obrtaje.

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Ned Mar 27, 2016 1:21 am

Zdravo zdravo ponovo posle duze pauze.

Ovako, nisam stigao ni da izvucem glavu iz dupeta i zamenim sveto trojstvo, jer je u medjuvremenu crko.

Ovo je bilo pre vise od tri nedelje.

Simptom je bio: jedva vuche, sve slabije i slabije ide, pa je stao. Ovo u roku od 5 kilometara. Nakon sto se malo oladi motor moze opet da se upali ali muchi se jedva drzi ler i to ako stischem po gasu.

Nema veze, ostavio sam ga tamo gde je riknuo, inace 700km od kuce, sledeci dan kupio svecice i alat za zamenu istih, i otisao da zamenim. Ono, balkanac sam, kad sam poceo voziti auta pre 15 god, pre nego sto sam utvrdio postenog a dobrog i povoljnog majstora, sam sam radio te stvari. Skinem bobine i kablove, psujem, moram skinuti deklu jer alat za zamenu ne moze proci kroz rupu dekle. Skinem deklu, i treba izvaditi svecice. ocigledno zagorele, ne mogu nikako da ih izvadim. Upotrebim alat iz gepeka, da dodam snagu alatu za vadjenje svecica, zamenim tri od cetiri, ona cetvrta bila toliko zapechena da se slomio alat ("T"). Koliko dugo li ih nisu zamenili. Neki bosch je bio unutra. Postavicu slike neki drugi dan. Kuda sada, ne mogu posteno ni zategnuti one tri. Hajde, zategnem ih nekako, onu cetvrtu ostavim nepromenjenu, napatim se dok vratim poklopac motora, naravno dva srafa u medjuvremenu padnu negde dole, ali ne ispod auta, upalim auto, ovo je bilo dobrih tri sata maltretiranja na poljancetu gde ljudi inace idu da se rekreiraju i svakih 15 minuta me neko puta sto ne pozovem ADAC.

Sta cu, auto ne radi, sad je vec i cura dosla, skapirala da auto ako nisam popravio do tri popodne necu ga ni popraviti, zovemo adac, posalju slep kamion, dodje baja, da pogleda, vidi VALTEK injektore i kaze aaAAAAAA ovo je na autogas, ja to ne smem da pipnem.

Posle 40ak minuta telefoniranja (ne preterujem), najzad nadje nekog ko ce da nas primi u pet popodne. Naravno ne one komsijske gde smo smesteni, nego 15-20km udaljene, cisto da ne moze ni peske ni javnim prevozom da se stigne do njih. Imaju PRINS radionicu, sertifikate, itd.

Hajde.

Sutradan, auh, A POSTO SMO PLATILI AUTO??? Pita nas baja iz servisa. Koj moga te zanima, treba da mi popravis auto!!! Kaze mozda je voll motorschaden, al ako hocemo dace nam 200-250 evra za njega. FAKOFBOLAN da li si ti normalan, popravi auto. Kaze, verovatno je zupcasti otisao, ali gledali su, kompresija dobra, ventili ok, da otvore motor tj pogledaju zupcasti to je 200-300 evra.

da pogledas da li je pukao zupcasti 200-300 evra???

Ne lezi vraze, prodje dan u telefoniranju, nadjemo servis kod kojih je prethodni vlasnik letos menjao zupcasti, potvrde, da je pod garancijom, ako je stvarno to, platice popravku. Pred zatvaranje javimo ovo LESHINARIMA da znaju i da nastave popravku tj dijagnozu.

Sledeci dan, nista, pred zatvaranje odemo tamo, kazu, A POSTO STE PLATILI AUTO???

Aman prevarantu jedan sta te boli dupe, reci sta ne valja.

Crko predkatalizator, nov 800 evra.

WTF

Sta jos?

ne znaju prvo ovo da se zameni.

povuci potegni necemo da platimo 1500-1800 evra za original delove, necemo da mu damo auto za 200 evra, ima na ebayu polovan deo za 40 evra.

E PA ONDA MORA I LAMBDA SONDA.

mora k..., cak i da ne radi kompjuter za plin ce nesto da spufuje da auto ide. tako da cuti tamo i zameni.

NE MOZE MORA I LAMBDA SONDA.

Narucio na ibeju zamenski za 20 evra, proslo cetiri dana da stignu delovi, cetiri dana dana da im neko odnese u servisu, dakle skoro dve nedelje kasnije se vracamo opet na sever 700km od kuce u j... servis da vidimo popravise li auto.

Montirali ove delove, kazu, ne znaju sta dalje, kad prikljuce ostatak auspufa, auto ne radi, kad skinu, radi.

PA JE... DA LI SAM JA MAJSTOR ILI TI.

kaze, pa, da se zameni sve.

molim???

pa da, od katalizatora plus sonda i komplet auspuh.

Ja trepcem, ostao bez texta.

Sledeci dan nasao na ibeju za 100 komplet auspuh, narucio i posla direkt njima, fingers crossed da je preziveo glavni katalizator, jer njega bez trista evra polovan ne mogu nigde naci.

ETO.

NARAVOUCENIJE:

1. Predkatalizator je riknuo jer:

* u dojchland uglavnom nema ogranicenja brzine, i lanser se ceo zivot vozio 180km/h na plin, sto rezultuje mnogo toplijim izduvnim gasovima, sto bukvalno izgara ceo izduvni sistem, a narocito ono keramicko porcelansko govno od predkatalizatora
* ako svecice nisu menjane, sagorevanje plin nije optimalno, te je izduv jos topliji i jos vise je izgore predkatalizator i ceo izduv

2. Ako se uzima auto na plin:

* skinuti komplet auspuh i pregledati svaki deo, zameniti unapred delove pred raspad
* svecice menjati mnogo cesce, plinski uredjaj redovno kontrolisati (mislim da ovde ni ovo nije radjeno)

3. Moji strahovi, predrasude i najgori snovi su se ostvarili, ovde automehanicari nisu majstori vec lesinari koji gledaju kako da namackaju za male pare neki dobar auto, posle da ga poprave o svom (sto manjem) trosku i prodaju sto skuplje, ako treba, dace i godinu dana garancije, da bi omastili brke.

Sad su u toku katolicki uskrsnji praznici , niko ne radi, valjda ce novi delovi stici LESHINARIMA krajem sledece nedelje, pa cu eto, mozda, za nedelju, dve, tri ili cetiri, posle mesec dana ili dva, imati popravljen auto, za cijena prava sitnica cenim izmedju 500 i 1200 evra.

4. Ceo zivot me pitaju ljudi, koji auto da kupe da se ne pokvari, ja uvek kazem, JAPANCA ATMOSFERCA, e ovoliko k se za zivota nisam napusio s autima, a imao i mercedesa, nabudzenog, bio je mala beba za opravke i odrzavanje u poredjenju s lanserom...

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Čet Mar 31, 2016 5:11 pm

Setih se jos jednog detalja. Rekli su mi u servisu gde je menjan zupcasti, da je jednom vlasnik dosao i kuka, ne waaadi auto, majstori otvorili, pogledali, nema ulja, tri litre ulja su mu sipali, zamisli.

I to je preziveo. Sta je ovaj jadan auto video, to niki ne treba.

Naravno faktura za tu intervenciju je nestala iz podebele arhive faktura i izvestaja o servisnoj istoriji auta. Eee vlasniche sta te je sramota, zeznuo si se, reci slobodno, sva sreca pa tvojom nepaznjom i neznanjem nisi ubio auto.

A zasto? Aaa, pa navatao sam i pretprethodnog vlasnika, taj je priznao da mu je auto zdrao ulje, pa je sa 5w30 presao na 10w40 da ne pije toliko. Naravno, i ovaj je to zaboravio da pomene kupcu, da obrati paznju... :crazy:

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Pet Apr 08, 2016 12:00 am

Uzgred da li je kvacilo za 4G18 Lancera: Aisin KM008?

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2482
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Neee ideee

od DJ DEX » Pet Apr 08, 2016 8:42 am

Jeste taj set prečnika fi 200mm.Ako možeš nadji EXEDY MBK2111 to je Made in Japan identičan kao prva ugradnja.LUK ni slučajno

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Pet Apr 08, 2016 2:22 pm

Exedy ne nadjoh nigde, i meni je LuK bio sumnjiv, a Aisin je svega 100 evra, zato pitam...

Sta je to sa LuKom? Mislio sam da je lukac prva ugradnja za mnoga evropska vozila? Mada sAm naziv "repset" mi ne uliva mnogo poverenja.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2482
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Neee ideee

od DJ DEX » Pet Apr 08, 2016 7:56 pm

U pravu si LUK jeste prva ugradnja za Evropska vozila ali to ne znači da valja.
EXEDY je prva ugradnja za MITSUBISHI a Aisin je kvalitetna zamena.
100e jeste pristupačna cena a razlog je što je taj set fi 200mm ugrađivan unazad 30godina.Nose ga dosta starih modela a Mitsubishi ne menja ono što je dobro.Takođe taj set nose i neki modeli Hyubdai a Lamele i druk lager i Suzuki Vitara,Baleno i još neki modeli.

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

Danas je Uto Dec 01, 2020 4:42 am