od xkillerx »
Ned Maj 22, 2016 7:38 pm
stigli juche uveche delovi, UUURRRAAA u nedelju moze da se popravlja auto.
ono, po sistemu:
https://caskanja.net/threads/kako-menja ... zaci.1941/
(samo bez pive)
otvorim haubu, krenem da skidam delove, trebalo bi pogledati i svecice, e do moga, alat se slomio prosli put, idi u garazhu (nije moja), tamo opsti haos, kao atomska bomba da je pala, ok necemo da gledamo svecice, hajde da vidimo sta jos moze. ocistio malo dihtung dekle i vrh glave, vidim trebace i dakle da se menja, bolje ne sada, jedan po jedan, ako opet zeznem nesto.
vratim sve, spakujem s novim kablovima i bobinama, proverim sve, hmm radi lepo, hajmo malo da se vozimo, hopp ne radi komutator autogasa. stani. otvaraj haubu, kontrola kablova, struja, uzemljenje itd, teraj dalje.
hopp i dalje ne radi. mamicu mu. ma garant zeza ova minus klema na akumulatoru. takvu u zivotu nisam video, nema veze 20 min psovanja na poljancetu namesteno i to., i dalje ne radi autogas. ponestaje benzina. neka nasucu malo na putu kuci, u dvoristu opet rasturaj auto, kontrol kablova, autogas, svega, sve je ok. hmmm...
vrati staru bobinu i stare kablove.
SVE RADI.
stavi nove. NE RADI.
sad imam hibrid.
jedna stara, jedna nova bobina i novi kablovi.
***** se na BLUEPRINT i tri godine garancije na delove. kad ugradim a ne radi mi autogas. verovatno ne moze da ocita broj obrtaja ili tako nesto... da lil su stavili neki tranzistor tamo gde ne treba... sad imam dobro paljenje na dva i neko paljenje na druga dva cilindra. uuu super...