od xkillerx »
Ned Mar 27, 2016 1:21 am
Zdravo zdravo ponovo posle duze pauze.
Ovako, nisam stigao ni da izvucem glavu iz dupeta i zamenim sveto trojstvo, jer je u medjuvremenu crko.
Ovo je bilo pre vise od tri nedelje.
Simptom je bio: jedva vuche, sve slabije i slabije ide, pa je stao. Ovo u roku od 5 kilometara. Nakon sto se malo oladi motor moze opet da se upali ali muchi se jedva drzi ler i to ako stischem po gasu.
Nema veze, ostavio sam ga tamo gde je riknuo, inace 700km od kuce, sledeci dan kupio svecice i alat za zamenu istih, i otisao da zamenim. Ono, balkanac sam, kad sam poceo voziti auta pre 15 god, pre nego sto sam utvrdio postenog a dobrog i povoljnog majstora, sam sam radio te stvari. Skinem bobine i kablove, psujem, moram skinuti deklu jer alat za zamenu ne moze proci kroz rupu dekle. Skinem deklu, i treba izvaditi svecice. ocigledno zagorele, ne mogu nikako da ih izvadim. Upotrebim alat iz gepeka, da dodam snagu alatu za vadjenje svecica, zamenim tri od cetiri, ona cetvrta bila toliko zapechena da se slomio alat ("T"). Koliko dugo li ih nisu zamenili. Neki bosch je bio unutra. Postavicu slike neki drugi dan. Kuda sada, ne mogu posteno ni zategnuti one tri. Hajde, zategnem ih nekako, onu cetvrtu ostavim nepromenjenu, napatim se dok vratim poklopac motora, naravno dva srafa u medjuvremenu padnu negde dole, ali ne ispod auta, upalim auto, ovo je bilo dobrih tri sata maltretiranja na poljancetu gde ljudi inace idu da se rekreiraju i svakih 15 minuta me neko puta sto ne pozovem ADAC.
Sta cu, auto ne radi, sad je vec i cura dosla, skapirala da auto ako nisam popravio do tri popodne necu ga ni popraviti, zovemo adac, posalju slep kamion, dodje baja, da pogleda, vidi VALTEK injektore i kaze aaAAAAAA ovo je na autogas, ja to ne smem da pipnem.
Posle 40ak minuta telefoniranja (ne preterujem), najzad nadje nekog ko ce da nas primi u pet popodne. Naravno ne one komsijske gde smo smesteni, nego 15-20km udaljene, cisto da ne moze ni peske ni javnim prevozom da se stigne do njih. Imaju PRINS radionicu, sertifikate, itd.
Hajde.
Sutradan, auh, A POSTO SMO PLATILI AUTO??? Pita nas baja iz servisa. Koj moga te zanima, treba da mi popravis auto!!! Kaze mozda je voll motorschaden, al ako hocemo dace nam 200-250 evra za njega. FAKOFBOLAN da li si ti normalan, popravi auto. Kaze, verovatno je zupcasti otisao, ali gledali su, kompresija dobra, ventili ok, da otvore motor tj pogledaju zupcasti to je 200-300 evra.
da pogledas da li je pukao zupcasti 200-300 evra???
Ne lezi vraze, prodje dan u telefoniranju, nadjemo servis kod kojih je prethodni vlasnik letos menjao zupcasti, potvrde, da je pod garancijom, ako je stvarno to, platice popravku. Pred zatvaranje javimo ovo LESHINARIMA da znaju i da nastave popravku tj dijagnozu.
Sledeci dan, nista, pred zatvaranje odemo tamo, kazu, A POSTO STE PLATILI AUTO???
Aman prevarantu jedan sta te boli dupe, reci sta ne valja.
Crko predkatalizator, nov 800 evra.
WTF
Sta jos?
ne znaju prvo ovo da se zameni.
povuci potegni necemo da platimo 1500-1800 evra za original delove, necemo da mu damo auto za 200 evra, ima na ebayu polovan deo za 40 evra.
E PA ONDA MORA I LAMBDA SONDA.
mora k..., cak i da ne radi kompjuter za plin ce nesto da spufuje da auto ide. tako da cuti tamo i zameni.
NE MOZE MORA I LAMBDA SONDA.
Narucio na ibeju zamenski za 20 evra, proslo cetiri dana da stignu delovi, cetiri dana dana da im neko odnese u servisu, dakle skoro dve nedelje kasnije se vracamo opet na sever 700km od kuce u j... servis da vidimo popravise li auto.
Montirali ove delove, kazu, ne znaju sta dalje, kad prikljuce ostatak auspufa, auto ne radi, kad skinu, radi.
PA JE... DA LI SAM JA MAJSTOR ILI TI.
kaze, pa, da se zameni sve.
molim???
pa da, od katalizatora plus sonda i komplet auspuh.
Ja trepcem, ostao bez texta.
Sledeci dan nasao na ibeju za 100 komplet auspuh, narucio i posla direkt njima, fingers crossed da je preziveo glavni katalizator, jer njega bez trista evra polovan ne mogu nigde naci.
ETO.
NARAVOUCENIJE:
1. Predkatalizator je riknuo jer:
* u dojchland uglavnom nema ogranicenja brzine, i lanser se ceo zivot vozio 180km/h na plin, sto rezultuje mnogo toplijim izduvnim gasovima, sto bukvalno izgara ceo izduvni sistem, a narocito ono keramicko porcelansko govno od predkatalizatora
* ako svecice nisu menjane, sagorevanje plin nije optimalno, te je izduv jos topliji i jos vise je izgore predkatalizator i ceo izduv
2. Ako se uzima auto na plin:
* skinuti komplet auspuh i pregledati svaki deo, zameniti unapred delove pred raspad
* svecice menjati mnogo cesce, plinski uredjaj redovno kontrolisati (mislim da ovde ni ovo nije radjeno)
3. Moji strahovi, predrasude i najgori snovi su se ostvarili, ovde automehanicari nisu majstori vec lesinari koji gledaju kako da namackaju za male pare neki dobar auto, posle da ga poprave o svom (sto manjem) trosku i prodaju sto skuplje, ako treba, dace i godinu dana garancije, da bi omastili brke.
Sad su u toku katolicki uskrsnji praznici , niko ne radi, valjda ce novi delovi stici LESHINARIMA krajem sledece nedelje, pa cu eto, mozda, za nedelju, dve, tri ili cetiri, posle mesec dana ili dva, imati popravljen auto, za cijena prava sitnica cenim izmedju 500 i 1200 evra.
4. Ceo zivot me pitaju ljudi, koji auto da kupe da se ne pokvari, ja uvek kazem, JAPANCA ATMOSFERCA, e ovoliko k se za zivota nisam napusio s autima, a imao i mercedesa, nabudzenog, bio je mala beba za opravke i odrzavanje u poredjenju s lanserom...