Neee ideee

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Pon Apr 25, 2016 3:59 pm

Radosne vesti,Crni vitez ponovo jashe, nastavak puteshestvija u sekciji predstavljanje automobila clanova.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Neee ideee

od DJ DEX » Pon Apr 25, 2016 9:27 pm

Sad možeš da promeniš temu recimo u Konačno Ideeeeeeeeeeeeeeeee! :lol:

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Uto Maj 03, 2016 2:32 pm

Hteo ja ali djubra nikako ne radi.

Dakle pre 2-3 hiljade kilometara kad sam ga pokupio ishao je jako fino.

Sad opet na plin ide jaaako slabo. Na benzin ok. Nista da ti pamet stane ali na plin jako traljavo. I trosi litru ulja na 1000km.

Ne dimi niti smrdi ali prosao sam prstom kroz cev novog auspuha i vec ima crni masnjikav talog. That was quick.

Ideje?

U servisu su rekli da su merili kompresiju i da je dobra (na pitanje A KOLIKA JE dobio sam odgovor DOBRA. Uuu super).

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Čet Maj 05, 2016 9:28 am

Moze li problem biti separator uljnih para?

Skinuo sam pcv ventil i zvecka. Mislim da ne bi smeo...

Kada na leru skinem kapicu ulja, motor radi malo nemirnije. Takodje, ima dve cevi na poklopcu glave. Ako otkacim desnu, nema razlike. Ako otkacim levu s pcv ventila, naglo podigne obrtaje. Ako izvadim ceo ventil, nista se ne desava.

Auto radi ok kad je hladan. Ali vec 20 min kasnije trza na plin, jedva ide, na benzin jos i nekako.

Bas ima puno crnog taloga u zavrsetku cevi NOVOG auspuha. Oni krembili u servisu su samo zamenili kompletan izduva nisu ni pogledali zasto je crko i propao predkatalizator i slozio ostatak izduva.

Da li je moguce da zbog loseg separatora auto trosi puno ulja? Pa kad odstoji malo auto, ulje se slije iz predkatalizatora i on se malo otpushi pa radi neko vreme ponovo normalno?

Naravno sva ova ***** se desavaju na terenu. Imam jos oko 1000km ture a frka mi je da li cu se s ovim bratom od ***** doktrljati kuci da bih mogao da ga rastavim i pogledam u kakvom stanju su svecice i predkatalizator.

A ne kupuje mi se opet kompletan sistem izduva zato sto nesagoreno ulje zapushi sve zivo. Naravno ko za inat danas je ovde praznik radim samo ja a mitsubishi servisi ne pa ne mogu kupiti drugi pcv ventil. Urraaa

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Neee ideee

od DJ DEX » Pet Maj 06, 2016 10:14 pm

Brate ti najpre imaš problem što nemaš tri blage sa mehanikom.Drugi problem je što nemaš pravog majstora da ti reši problem kompletan.Treći problem je što tražiš rešenje po netu gde takođe 90% ljudi nema pojma šta priča.
Na tom motoru uopšte nije morao da se menja ceo izduv.Katalizator je istopljen najverovatnije usled lošeg sagorevanja tj.loše smeše jer ili nije plin lepo uštelovan pa je siromašna smeša ili je vožen po autobanu sa 100 oktana benzinom pa je istopio keramiku u katalizatoru.Takođe ako je neko pre tebe ekperimentisao sa mešavinom Etanola i benzina moglo je doći do topljenja katalizatora.
Usled tog je pregrejan i sam motor jer nije mogao da izbaci izduvne gasove pa se previše grejala glava motora .Usled grejanja glave motora gumice ventila su pregrejane i sad su kao kamen pa usled toga imaš povećau potrošnju ulja.
Trzanje i oscilacije u radu ,trokiranje dolazi od lošeg visokog napona.Treba zameniti obe bobine,oba kabla za svećice i svećice naravno.
Sad kad imaš nove sonde i nov izduv u kombinaciji sa ovim ostalim motor bi propevao.
PCV ventil je ventil uljnih para i nalazi se na poklopcu ventila od njega vodi crevo ka usisnoj grani.Nikad nikom nije crkao ni na jednom Mitsubishiju za 16 godina koliko ih radim.Dešavalo se da kod starijih modela gde je bio me+u metalnoj varijanti zaglavi kuglica pa bude prohodan.Pranjem istog se to rešavalo.Tvoj je plastični i kao što kažeš zvecka ali svaki zvecka i to ne znači da je tvoj crko.Taj ventil se prosto proverava da li je ispravan.U njemu se nalazi kuglica sa oprugom.U jednom smeru kad duvaš on je prohodan au jednom smeru kuglica zatvori pa bude kao zapušen i to je to. :idea:

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Ned Maj 08, 2016 9:18 am

Ocigledno da patim od sva tri problema, inace bih vodio diskusije o drugim temama ovde a ne pipao po mraku. Ipak sam informatichar po struci a ne mehanchar. Da li da se upushtam u menjanje gumica ventila sAm ili bolje ne?

Inace i bez zamene kablova i trafoa auto je posle montaze novog izduva propevao. Zasto leshinari nisu zamenili gumice ventila, zato sto su leshinari. Inache oba lonca su na lupanje pravila zvuk da su slozhena. Nebitno. Bitno da je sreca trajala par hiljada km, motor nije trzao, na leru radio stabilnije i mirnije na plin nego benzin, u voznji isto. Imam osecaj kao da je izduv opet zapushen. Al' s obzirom na moja tri problema da ja pricam o nechem drugom.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Postovi: 2550
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm
Lokacija: BG VINČA

Re: Neee ideee

od DJ DEX » Ned Maj 08, 2016 10:19 am

Drž se tastature i ne diraj gumice.Menjaju se na "licu mesta" bez skidanja glave.Nije za uradi sam fazon.Mnogim mehaničarima je lakše da skinu glavu i odnesu da neko drugi to uradi.
https://www.youtube.com/watch?v=5MPhbXGB0DY

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Ned Maj 08, 2016 5:16 pm

Hvala.

A lupam gluposti i citam svasta po netu, jer dva mehanicara iz srb koje dobro znam su mi rekli da bacim kantu i kupim drugi auto.

Ja smatram to uvredom za mitsubishi. Taj 4g18 i dan danas ugradjuju kinezi u Chery ili BYE ili koje vec frankenstajn. I Proton naravno.

Da je taj motor los ne bi ga niko ni kupovao ni pravio. I nemoguce da ne moze da se popravi. Samo Toyota sam licno imao tri, kad japanci osmisle motor to retko kad omane, a jos redje da mu nema spasa. Tako da mi je pun sheshir "kupi drugi auto" komentara.

xkillerx
Početnik
Početnik
Postovi: 42
Pridružio se: Pon Feb 22, 2016 12:01 pm

Re: Neee ideee

od xkillerx » Sre Maj 18, 2016 7:19 pm

Eee, djoku.

Trenutno ne mogu naci ni Aisin ni Exedy a hocu da narucim kvacilo. Ima samo Luk (ne hvala). Blueprint i Valeo (preskupo).

Nk 133007
ili
Mecarm MK9166

Za ova dva proizvodjaca, set kvacila je oko 70 evra . Stvarno smesna cena.

Moze li neko da potvrdi ili proveri da li neki od ova dva modela pashe kombinaciji 4g18 motora i F5M41 menjacha?

Skinuo sam pdf kataloge oba proizvodjacha ali u evidenciji imaju samo za verzije sa 4G15 motorom.

Korisnikov avatar
Istok Vranjanac
Standardan član
Standardan član
Postovi: 52
Pridružio se: Uto Maj 10, 2016 2:06 am
Lokacija: Vranje

Re: Neee ideee

od Istok Vranjanac » Pet Maj 20, 2016 12:18 am

Eee, djoku.

Trenutno ne mogu naci ni Aisin ni Exedy a hocu da narucim kvacilo. Ima samo Luk (ne hvala). Blueprint i Valeo (preskupo).

Nk 133007
ili
Mecarm MK9166

Za ova dva proizvodjaca, set kvacila je oko 70 evra . Stvarno smesna cena.

Moze li neko da potvrdi ili proveri da li neki od ova dva modela pashe kombinaciji 4g18 motora i F5M41 menjacha?

Skinuo sam pdf kataloge oba proizvodjacha ali u evidenciji imaju samo za verzije sa 4G15 motorom.
Ako Dex nezna onda bi najbolje bilo da pistas tel. neki servis koji radi iskljucivo japanka vozila.

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

Danas je Čet Mar 28, 2024 2:36 pm