-Za pocetak sam izbacio jednu plocu i sada je konfiguracija generatora +nnnnn-
Nasuo sam nov elektrolit 5% NaOH (50gr/L)
-Prilikom prikljucenja na punjac akumulatora povukao je 3A, mozete videti na snimku
-Prilikom kacenja na auto vuce 10A i proizvodi 0,6L/min, na zalost zaboravio sam ovo da usnimim
Dakle, od sada probe iskljucivo na kolima....
Cekam ovih dana da mi stigne PWM pa nastavljam sa testiranjima. Planiram da spustim gornju uvodnicu celije za oko 0.5cm i da je prebacim na istu stranu gde je i donja uvodnica.
Celiju cu puniti sa 18% rastvora pa cu u nastavku videti da li je potrebno da povecavam debljinnu zaptivne gume i precnik donjih rupa na plocama...
Za ugradnju na auto bih voleo da nabavim flansu za uvodjenje gasa koja ide na siber karburator, ako neko poseduje ovaj komad neka me kontaktira
Prvo mi je palo na pamet da probusim poklopac filtera i samo uteram crevce odozgo, ali posto je filter onaj tanjirasti ispalo bi da uvodim gas pre filtera.
Nekako mi se cini da bi trabao crevce da dovedem tacno iznad sibera (u svakom slucaju ispod filtera).
Bacio sam pogled pod haubu danas i zakljucio da je druga opcija da se busi donja tacna na kojoj lezi filter koja je inace limena, onda bi se verovatno javili problemi da to lepo zadihtujem...
Na toj donjoj tacni filtera vec ulaze 2 crevceta na cijim ulazima postoje neki limcici, Znas li koja je njihova funkcija (kako i sta bi trebalo da rade)?
To su kao neki ventili za vakuum crevca i trebalo bi da sluze za otvaranje pojedinih klapni ili ventila oko karburatora.Na toj limenoj "tacni"mozes da izbusis rupu i da uvedes metalnu cev koju treba da uvedes sto vise u karburator i to je to.