Molimo sve nove članove da se prvo predstave u ovoj temi. Nakon toga će vam ostale teme biti otključane za postovanje.

HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby DJ DEX » Sun Jul 24, 2011 9:16 am

Ako ima zainteresovanih mogli smo da se organizujemo pa da zakazemo prezentaciju :!: :idea: Ja licno nameravam da ih posetim mozda vec u toku nedelje.
User avatar
DJ DEX
Majstor za japance
 
Posts: 1778
Joined: Sun Nov 21, 2010 7:28 pm
Location: BG VINCHA

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby coggo » Sun Jul 24, 2011 10:55 am

DEXe,samo pređeš kućni prag i sve vidiš. Šta mislite,može li hemijska reakcija u motoru da izazove vremenom oksidaciju na nekim delovima? Svuda po internetu piše da sistemi sa primenom HYDROGENA čuvaju i čiste motor,kao i izduvni sistem. Ili je to slogan nastao kao potreba u komercijalne svrhe? Pored već napisanog,poslali su mi i biografiju firme,sliku sa kompletom za ugradnju,spisak servisa koji ugrađuju,potvrdu za dobijenu srebrnu medalju sa sajma automobila,tabelu HS-VG_2 i uvrenje vezano za priznanje i atestiranje patenta na Mašinskom fakultetu u Bg. Jedino što sam siguran to je da sam na sajtu Opel-Croacia Fo. pročitao da je cena u ponudi za najeftiniji HHO generator 270eur sa PDV + 20-50eur ugradnja,a meni poslato 295eur sa PDV + 20-50eur ugradnja. 25 nije velika razlika,al nije fer. Dobra stvar,samo da mi je da čujem ili vidim tuđa iskustva.
User avatar
coggo
Član kluba
 
Posts: 523
Joined: Wed Jan 26, 2011 9:56 pm
Location: Loznica - Srbija

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby angelss » Tue Aug 02, 2011 1:25 pm

DEX jesi vec isao do njih? ja sam veoma zainteresovan, isao bih sa tobom :thumbup:
User avatar
angelss
Član kluba
 
Posts: 334
Joined: Sun Oct 17, 2010 2:47 am
Location: Belgrade

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby coggo » Tue Aug 02, 2011 10:27 pm

Našao sam neke diskusije na: http://forum.krstarica.com/showthread.p ... -diskusija Ima svega i svačega po pitanju HHO gasa. Eto ko je zainteresovan neka pogleda,malo više vremena treba za pregled zbog nepotrebnih diskusija. Generalno,problem je veliko opterećenje alternatora. Nisam stručan da dajem svoju procenu,ovde svakako ima ljudi koji bolje razumeju sve ovo. Kao što sam napomenuo HYDRODEN SOLUTIONS mi je poslao mail u kome se navodi da je poterbna struja 10-15 A,jačina potrebna za proizvodnju 55-70l HHO gasa po satu,što je opet dovoljno za motore jačine do 2. 000 cm3. Na krstarici se se spominju veće amperaže od 10-15. Jbg,svaka ušteda je dobro došla ukoliko je moguća.
User avatar
coggo
Član kluba
 
Posts: 523
Joined: Wed Jan 26, 2011 9:56 pm
Location: Loznica - Srbija

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby angelss » Wed Aug 03, 2011 12:22 am

Evo jos malo price o tome http://www.cbc.rs/showthread.php?13287- ... hlight=hho

Sutra pocinjem da citam, vrag zna sta se nalazi iza ovolikih strana :wave:
User avatar
angelss
Član kluba
 
Posts: 334
Joined: Sun Oct 17, 2010 2:47 am
Location: Belgrade

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby promaseni » Wed Aug 03, 2011 11:29 am

coggo wrote:Našao sam neke diskusije na: http://forum.krstarica.com/showthread.p ... -diskusija Ima svega i svačega po pitanju HHO gasa. Eto ko je zainteresovan neka pogleda,malo više vremena treba za pregled zbog nepotrebnih diskusija. Generalno,problem je veliko opterećenje alternatora. Nisam stručan da dajem svoju procenu,ovde svakako ima ljudi koji bolje razumeju sve ovo. Kao što sam napomenuo HYDRODEN SOLUTIONS mi je poslao mail u kome se navodi da je poterbna struja 10-15 A,jačina potrebna za proizvodnju 55-70l HHO gasa po satu,što je opet dovoljno za motore jačine do 2. 000 cm3. Na krstarici se se spominju veće amperaže od 10-15. Jbg,svaka ušteda je dobro došla ukoliko je moguća.


Pa baš zbog opterećenja alternatora treba staviti osigurač i onda ne možeš da preteraš sa strujom. Nećeš da opteretiš alternator više od npr. 20A, staviš toliki osigurač i ako osigurač crkava ili promeniš koncentraciju rastvora ili smanjiš površinu elektroda, amožeš i da smanjiš količinu rastvora, da bi elektrode bile manje uronjene u njega.

Nema greške! :D
User avatar
promaseni
Član foruma
 
Posts: 58
Joined: Tue Jun 28, 2011 6:23 pm
Location: Beograd

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby Witch » Wed Aug 03, 2011 12:15 pm

Bilo bi lepo kad bi perpetum-mobile postojao.... :crazy:
Prvi zakon termodinamike kaže: energija se ne može stvoriti niti uništiti, samo može da menja oblik.
Dakle, utrošićete gorivo da biste stvorili struju koja će da stvori gas koji ima veću kaloričnu vrednost od utrošenog goriva, hmmm, meni to baš ne zvuči logično.
priča se svodi na to da se elektrolizom dobija: 2 H2O + ULOŽENA ENERGIJA = 2 H2 + O2 + TOPLOTNI GUBITAK
a samim tim sagorevanjem se dobija: 2 H2 + O2 + OSLOBOĐENA ENERGIJA = 2 H2O i OPET TOPLOTNI GUBITAK,
gas svakako jeste zapaljiv ali nemojte misliti da je energija uložena u razdvajanje molekula vode na vodonik i kiseonik manja od energije koja se dobija sagorevanjem tog gasa (pretvaranjem ponovo u vodu)
Isplativo je naravno u slučaju da tu struju vučeš besplatno od komšije i vozaš se sa povećim produžnim kablom. :lol:
* lancer CB4W 1995 * space star DG1A 2001 * colt CJ4A 2002 *
User avatar
Witch
Član foruma
 
Posts: 73
Joined: Fri Oct 29, 2010 12:44 am
Location: Bg

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby angelss » Wed Aug 03, 2011 2:09 pm

:lol: na svim forumima ista rasprava...

naravno da se ne radi o perpetum-mobilu vec o poboljsanju sagorevanja goriva koje se trosi

nemam nameru da ulazim u raspravu o ovome dok ne naucim nesto vise
User avatar
angelss
Član kluba
 
Posts: 334
Joined: Sun Oct 17, 2010 2:47 am
Location: Belgrade

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby coggo » Wed Aug 03, 2011 9:53 pm

Baš tako,kao na svim forumima,počinje veoma interesantna diskusija. Sačekaću malo iskustva drugih ;)
User avatar
coggo
Član kluba
 
Posts: 523
Joined: Wed Jan 26, 2011 9:56 pm
Location: Loznica - Srbija

Re: HIDROGEN-VODONIK?Alternativa za ustedu!?

Postby DJ DEX » Thu Aug 04, 2011 9:39 am

Mislim da je nepotrebno polemisati iz tog razloga sto vec postoje nacini za obogacivanje smese sa cim se i pored potrosnje dva goriva stedi.Australijanci vec duze vreme na teskim Dizel masinama koriste kao dodatak smesi TNG.Sa dodavanjem 7-8% TNG-a kad se sve sabere stede 10-20% ukupne potrosnje goriva.Na ovaj nacin cak produzavaju vek svojih i imaju vecu snagu masina.Nesto slicno je bilo kod nas u SAT-u gde su na kamione ugradjivali plin i nakon 20000km dobili poprilicno dobre rezultate.Ista je fora i sa hidrogenom kad vec trosis energiju na potrosnju struje u kolima tu istu energiju ponovo dobijes u vidu hidrogena samo u vecoj kolicini.
User avatar
DJ DEX
Majstor za japance
 
Posts: 1778
Joined: Sun Nov 21, 2010 7:28 pm
Location: BG VINCHA

PreviousNext

Return to Tehnička pitanja



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest