Space Star 1.9DID Problem
Kvarovi i popravke...

puric
Početnik
Početnik
Pridružio se: Pet Dec 09, 2011 4:42 pm

Space Star 1.9DID Problem

od puric » Čet Apr 19, 2012 11:03 am

Molim vas za pomoć, ugasio sam auto normalno, nisam vozio par dana i onda upalim ga normalno odem na pumpu, naspem gorivo (euro dizel) i posle par kilometara primetim da mi auto slabo vuče. Kao da imam 50 umesto 102 konje, pritom nijedna lampica se nije upalila da signalizira neku grešku a ranije nisam imao nijednu anomaliju na autu da bi primetio. Auto imam od kraja prošle godine i prešao sam do sada svega 3000km, kada sam ga uzeo odmah sam uradio veliki servis i zamenio sve filtere uključujuči i filter nafte (ako neko misli da je to). Ja sam laik ali nešto sumnjan na turbinu, evo tek sada idem kod jednog druga koji je automehaničar ali nije za Mitsubishi pa sam prvo ovde se obratio nebili mi neko rekao šta može da bude. Auto na satu ima 178000km, dobro pali, nedimi i netroši ulje.
Hvala!

djole mitsubishi
Početnik
Početnik
Pridružio se: Pon Apr 16, 2012 10:35 pm

Re: Space Star 1.9DID Problem

od djole mitsubishi » Čet Apr 19, 2012 11:53 pm

moze biti da ti je spao vakuum sa turbinetj.sa aktuatora turbine prvo to proveri

i proveri ventil ukljucenja turbine koji ti se nalazi na pozarnom zidu.Iskonektuj ga i ukonektuj par puta desava se da tu ima los kontakt

puric
Početnik
Početnik

od puric » Pet Apr 20, 2012 1:42 pm

Probali smo to sto ste rekli i isto je. Nego on ima neku bosch dijagnostiku i pokazuje mu gresku na protokomeru i na rg ventilu, nemoguce da je oboje otislo. Jedan mi je rekao da je moguce da se katalizator raspao unutra i da je zacepio izduv, dali postoji mogucnost i to da se desi, na autu kad se da gas do daske uopste neizbacuje ni dasak dima.

Korisnikov avatar
DJ DEX
Majstor za japance
Majstor za japance
Pridružio se: Ned Nov 21, 2010 7:28 pm

od DJ DEX » Pet Apr 20, 2012 4:03 pm