Да не отварам нову тему.
Гледам ASX већ друже време односно читам јер у НС не могу да га нађем да гледам
За 8000 евра могао бих купити само неко 2011 годиште.
Пријатељ који је мајстор и који ми одржава мазду демио коју имам већ 15 година(2001 годиште) каже да је он за атмосферске бензинце.....
Колико се исплати куповина овог већ 10 година старог возила као решења на дуге стазе.
Колико је тачно, односно јел баш то толико лоше...
*loš enterijer: na svim koji su prešli 100.000km volan mora da se presvlači, kao i naslon za ruku, plastika deluje kao da je od recikliranog materijala
*платика у колима , рукохвати, прекидачи, баш делује лоше
*лим јако танак
*брзо се појављује рђа , нема поцинкованог лима
* седишта лоша?
На мојој мазди са 280000км-2001г све у колима је потпуно исправно и цело, седишта скроз ок , никад пресвлаке нисам стављао, пластика ок, ништа не шкрипи, прекидачи раде.....јел то демио толико квалитетан или ни ово што приговарају није толико лоше?
Бензински мотор:
*сувише слаб
*осетљив мотор на уље, карике
*детонације у вожњи код бензинаца
Бензинца сам хтео због тог као атмосферски и јапански(као мала потрошња) , кварови увек јефтинији него код дизела а оно та прича о лошем мотору. Колико је то тачно односно ако би купио ауто редовно одржаван да ли би онда требало да буде све ок.Јел мотор спада у боље, лошије генерално?
Дизел мотор:
ДПФ регенерација се пали на сваких пар стотина км, буде често проблем
Да ли делови типа хомокинетички зглоб могу да се нађу по пристојној цени?То сада мењам на мазди(са отпада) па зато питам.
Молим генерални савет да ли би куповина овог возила(бензин-дизел) било решење на дуге стазе а по питању поузданости, кварова, одржавања?