od Sasa93 » Pet Apr 30, 2021 5:17 pm
od DJ DEX » Čet Jun 03, 2021 10:58 am
Ako se nivo ulja u motoru povecava to obicno ukazuje na prisustvo goriva u ulju.Kod dizela se to obicno desava u dva slucaja.Prvi slucaj je kad dizna losije baca gorivo ili kad je losa karika.Pozdrav.
Od skora mi se pojavio sledeci problem (u pitanju je Mitsubishi ASX 1.8 DiD 4WD): kad upalim auto na displeju se pojavi upozorenje 'Check engine oil level'. Pregledao sam ulje i bilo ga je vise nego sto bi trebalo. Isao sam na zamenu ulja i majstor je rekao da pratim sledecih dana nivo ulja, nivo ulja se opet povećao, cistio sam dpf filter menjao opet ulje ali grešku nije mogao da resetuje. Da li je neko imao ovakav problem i kako je resen.
od DrS » Pon Jun 07, 2021 8:52 am
Ako se nivo ulja u motoru povecava to obicno ukazuje na prisustvo goriva u ulju.Kod dizela se to obicno desava u dva slucaja.Prvi slucaj je kad dizna losije baca gorivo ili kad je losa karika.Pozdrav.
Od skora mi se pojavio sledeci problem (u pitanju je Mitsubishi ASX 1.8 DiD 4WD): kad upalim auto na displeju se pojavi upozorenje 'Check engine oil level'. Pregledao sam ulje i bilo ga je vise nego sto bi trebalo. Isao sam na zamenu ulja i majstor je rekao da pratim sledecih dana nivo ulja, nivo ulja se opet povećao, cistio sam dpf filter menjao opet ulje ali grešku nije mogao da resetuje. Da li je neko imao ovakav problem i kako je resen.
Inace neke dijagnostike ne mogu da resetuju ovu gresku.
od DrS » Pon Jun 07, 2021 11:04 pm
Nisam pametan. Ne kapiram kakve veze DP-filter, dakle element na izduvnoj grani, ima veze sa gorivom koje je u tečnom stanju. Šta će gorivo u tečnom stanju u izduvnoj grani?
od DrS » Pon Jun 07, 2021 11:08 pm
Ako se nivo ulja u motoru povecava to obicno ukazuje na prisustvo goriva u ulju.Kod dizela se to obicno desava u dva slucaja.Prvi slucaj je kad dizna losije baca gorivo ili kad je losa karika.
Inace neke dijagnostike ne mogu da resetuju ovu gresku.
od DJ DEX » Sre Jun 09, 2021 4:44 am
Zavisi koja je karika losa.Cest je slucaj da kompresiona karika bude ok jer je tvrdjeg materijala a da stradaju mazajuca ili brisuca karika pa da pored njih propusti ulje u cilindar ili nesagorelo gorivo pored karika sidje u karter.Ako se nivo ulja u motoru povecava to obicno ukazuje na prisustvo goriva u ulju.Kod dizela se to obicno desava u dva slucaja.Prvi slucaj je kad dizna losije baca gorivo ili kad je losa karika.
Inace neke dijagnostike ne mogu da resetuju ovu gresku.
Zar neće kod loših karika izgubiti i kompresiju?
od DrS » Pon Jun 14, 2021 12:23 am
Dpf regeneracija radi po principu goriva koje se ubacuje direkt u auspuh tj.u Dpf pa prilikom sagorevanja tog goriva se ocisti Dpf.
Nema mi logike da se kroz izduv vrati gorivo u motor i tom prilikom poveca nivo ulja.
od Noca95 » Sre Maj 18, 2022 2:06 pm
od Bojanb » Sre Maj 18, 2022 2:35 pm
od DJ DEX » Sre Maj 18, 2022 10:26 pm
Nekad moze da se resi apdejtom softvera .Ponekad savetuju i skidanje dpf i sovtversko gasenje te fukncije.Pozdrav
Imam isti problem u pitanju je Mitsubishi asx 1.8 did 4WD zamenio sam semenki na pumpi goriva, proverio dizne i ocistio sam DPF filter i dalje povecava nivo ulja. Da li je neko resio taj problem?
Korisnika u ovom forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gosta